Er was al een toppic hierover, maar aangezien alles verdwenen is.....?! Ik denk maak een nieuw toppic, waar we met met elkaar kunnen aftellen! Wel zo gezellig en lekker af en toe lekker klagen Ik ben morgen 9-10-10 uitgerekend en helaas nog geen baby te bekennen Voel me vandaag weer niet echt lekker, veel misselijk en veel harde (pijnlijke) buiken, ook ongesteldheid pijn..., maar mn lichaam zal me wel weer voor de gek houden net als de keren hiervoor! Dus ben benieuwd wanneer ons kleintje zich meld! Ben benieuwd naar de rest van de damens!!!
Hier 15 oktober uitgerekend van de eerste, terwijl het vermoeden bij de vroedvrouwen en gynaecoloog was dat ik een week eerder zou bevallen De kleine was al in week 33 ingedaald en bleef lekker zitten daar. Het is een week eerder nu, en heb alleen nog maar valse weeën gehad, geen opening ook. Ik heb vaak harde buiken, al bij de minste geringste beweging die ik maak, maar ze doen zelden pijn. Haar hoofdje drukt tegen m'n baarmoedermond aan, en dat is echt een soort stekende pijn. Hier (nog) geen misselijkheid of diarree, geen verlies van de slijmprop. Ze zal een grote baby worden, haar gewicht is geschat op 4kg zodra ze wordt geboren. Mijn vriend en ik zijn allebei lang, en ik was ook een grote baby. Zoals het er nu naar uit ziet, blijft ze lekker zitten de komende dagen
Spannend voor jullie! En ook een flinkerd zo te lezen?! Ons mannetje ligt ook al vanaf week 34 helemaal ingedaald en vast, en werd vorige week al 4 kg geschat, dat was met 39 weken en 2 dagen, dus ben benieuwd wanneer die zich meld en hoe zwaar die dan is! Ons 1e zoontje was 3975 gram en 52 cm en is op 39 weken en 2 dagen geboren! Wel ingeleid vanwege hoge bloeddruk....
Ik tel mee af hoor! Ik heb al 2 weken last van voorweeen (tis mijn 2e), en heb zelfs al ontsluiting. Maar ze blijft verder gewoon zitten waar ze zit.... Ik ga over op de middelen ananas & tonic, al is het psychisch, en misschien toch maar es goed van bil gaan hahaha
@CCwomen: Ja idd, het is een flinkerd! Maar ingeleid vanwege te hoge bloeddruk? Dat zie ik bij mij ook dan nog gebeuren. M'n bloeddruk is nu normaal, maar 3 weken geleden door werkstress had ik een te hoge bloeddruk en vroegtijdige weeen, en daarvoor medicijnen gehad. Zijn jij en/of je partner ook lang, omdat jullie zoontjes zo groot waren? @Madelief32: Is ze nog niet ingedaald? Ik dacht dat indalen eerst hoort te gebeuren en daarna pas dat de ontsluiting begint? Ik probeerde gisteren zin te maken voor seks, hopende dat het de bevalling zou starten, maar de zin kwam niet en ik kreeg last van m'n buik
Mijn babietje is zeker al ingedaald. Ligt al helemaal vast en klaar om eruit te komen. Dus vandaar ook al de ontsluiting. Weinig zin in seks hier, van 2 kanten, hahaha. Maar het schijnt wel te werken, dus misschien toch maar eens proberen....
ooo je bent nog niet bevallen? ik tel ook mee af... hou maar op over de voorweeen, zit al weken te puffen.. ongipijn is er al paar dagen continue incl harde buiken, beeb is diep ingedaald, heb al paar weken wat ontsluiting maar verder... ik wil slapen!! op mijn buik!! VK zegt maar steeds dat ze verwacht dat ik toch echt minimaal 40 weken ga uitzitten.. dat idee is voldoende om tranen in me ogen te krijgen.. want wat ben ik het spuugzat!
Ik ben over 3 weken uitgerekend, maar heb praktisch geen voorweeen. Dat maakt me ook wel eens onzeker (oh nee he, hij blijft toch niet tot 42 weken zitten?!). Aan de andere kant heb ik ze bij zoonlief ook niet gehad (behalve veel harde buiken, maar die waren niet pijnlijk). Ik begin het wel steeds meer zat te worden (voel me vooral erg ongemakkelijk met die volle buik, jeukende voeten, maagzuur en dikke lijf), aan de andere kant is bevallen echt nog een ver van mijn bed show (niet dat ik niet wil, ik kan het me gewoon nog niet voorstellen dat de bevalling ieder moment zou kunnen beginnen). De vorige keer scheurden mijn vliezen al met 38 weken en 1 dag. Maar ik ben bang dat ik dit keer overtijd ga lopen. Blegh
Ik ben vandaag 38.1 weken. Ben bij zoonlief vorige keer met 37.5 dagen bevallen en had heel erg gehoopt dat deze knul zich ook rond die tijd zou melden!!! Heb me best op die dag ingesteld en ben nu dus ook niet te genieten voor m'n omgeving... "ah, nog hooguit 4 weken joh...":x:x:x Oh, dan kook ik van binnen. Bij mn zoontje had ik ook al voorweeën gehad. En verloor uiteindelijk met 37.4 mn vruchtwater. Ook zit de kleine zo hoog steeds dat ik maagpijn heb, vooral als ik lig. Daarnaast loopt mn baarmoeder vanaf week 27 al voor 4 weken voor en heb dus echt een onmogelijk dikke buik. Geen buikpijntjes, weinig harde buiken en nog geen gevoel dat het eraan zit te komen. Ik blijf hopen Heel graag dus samen aftellen... jullie begrijpen me... Knuffel Claire
@ limmeke : nee nog niet bevallen helaas! Morgen de uitgerekende datum.... Ben t echt zo zat joh! Eerst kon ik telkens mn gedachten nog verzetten, maar dat lukt nu gewoon niet meer.... Wil zo graag dat t begint, maar goed dat hebben er meer zo te lezen! Vandaag een rare / rot dag, veel pijnlijke buiken, pijn in mn maag en de hele dag al een beetje misselijk!!! Telkens denk ik dan zal t dan vandaag beginnen??? MAar volgens mij houd mn lichaam me erg voor de gek.... Nou meidens nog ff volhouden allemaal!!!! Leuk elkaar zo op de hoogte te houden!!!
Ook ik ben aan het aftellen. Begin het wel zat te worden en enorm nieuwsgierig. Ook al een week ongipijntjes, vaker keiharde buiken, maar die duren te lang voor mijn gevoel om echte weeën te zijn. Hoop dat ons kleintje lekker snel besluit om de wereld te gaan verkennen. Vanavond even een rondje winkelcentrum, misschien helpt het en ja de seks, de zin is er wel maar de puf echt niet. Misschien toch maar moeite voor gaan doen
haha ja sex......pff hier ook al weken geen puf meer, maar vorige week toch maar paar keer, maar tot nu toe niks geholpen....... En heb een ananas gekocht vanmiddag en denk ga t hart eten, maar nam een paar happen en bahhhh veel te hard, dus toch maar weer weg gegooid! Zijn tenslotte maar fabels.. Succes hoop dat jullie kleintje zich ook snel meld!!!
Hier nog iemand die het zat is en heeeel ongeduldig.... Maandag ben ik uitgerekend, ook van een (geschat) groot kindje. Vriend en ik zijn ook beide lang en waren als baby ook groot. Hoopte stiekem dat de kleine ietssss eerder zou komen (ook vanwege de grootte) maar helaas. Gister wel hele ddag me niet lekker gevoeld. 's nachts ook paar uur wat voorweeen gehad, maar dat stopte helaas weer :x En vandaag nergens last van (behalve de 'gewoonlijke' kwaaltjes). Wat duurt wachten toch lang...
oja wij hebben de afgelopen week wel 3x sex geprobeerd...(je moet wat...) maar dat heeft ook niets geholpen :x
Ook nog ff volhouden dan! Spannend he allemaal! Ik heb al een zoontje, maar weet bijna niks meer van de bevalling (inleiding) en vind het dus weer mega spannend! Heb de hele tijd al een rare buik.....zit me dus echt af te vragen zit t nu te rommelen of is t gewoon weer voorwerk? of de baby die erg hard beweegt? Weet t gewoon zelf niet.....vreemd he! Nou ben benieuwd en hou jullie op de hoogte! Sinja: succes nog ff, hopen dat de kleine zich snel meld! Hier ook een grote (geschatte) baby ongeveer 4500 gram op de uitgerekende datum, dus van mij mag t ook komen
ik ga optellen, vandaag voor controle geweest en ze wou strippen maar het lukte niet omdat het te pijnlijk was voor mij. wel bloed en slijm verloren en nu een zeurende buikpijn net alsof er een bloedprop van mijn menstruatie los moest komen. het zat niet meer vast en was al mooi week.
Ohh spannend meid! Nou wie weet gebeurt t toch nog vanaaf/vannacht, ze heeft toch duidelijk wat los gemaakt als je wat bloed verliest enzo... Zal voor je duimen!!! Ik ga vanaf morgen ook optellen....helaas haha Of niet dat kan ook........hier ook ongi pijn... Nou succes!
Net jullie verhalen gelezen en allen even veel in spanning als ikzelf ben..... Vanacht om 0.30 1e wee (oja zo voelde dat ook alweer) om de 7min tot uurtje of 3, maar helaas....... Maandag bij de verlosser bleek alles nog behoorlijk dicht te zitten, maar vanacht had ik zoiets van, zal het dan toch??? Vanaf vorige week menstru gevoel en harde buiken en inderdaad ook IK WIL WEER OP MIJN BUIK SLAPEN!!! hihihi. Ik ben het beu, ben te nieuwschierig en wil weer verder.......(normale kleding aan, leuke dingen doen met de 2 meiden enz enz)
Spannend allemaal zeg! het is dus bij iedereen aan het rommelen! Anica, wie weet dat het toch écht gaat doorzetten! Ccwomen, dat had ik gister dus. Voelde me echt niet lekker en dacht echt: is het nu ah beginnen of toch niet. maar helaas... Vandaag toch ook wel weer harde buiken en beetje ongi-pijn. En rugpijn, maar dat kan natuurlijk ook komen door het gewicht van de baby... tja.. lastig! Hier gaan ze pas strippen na 41 weken...dus dat duurt nog even. Vanwege de mooie datum roept iedereen dat het vast 10-10-10 gaat worden... nou...ik hoop het! Vooral als dé datum eenmaal is geweest lijkt me dat de tijd heel langzaam gaat! Vind het trouwens wel heel spannend, bevallen. Hoe zou het gaan, wat voel je precies? etc. etc. etc. Maar kijk er echt naar uit nu!
Hier dus nog geen voortekeken. Wel een heeeeeeeeeeeeeeeele drukke baby vandaag. Alsof ie om z'n as draait ofzo??? En ja, merk dat hij gewoon krachtiger/zwaarder wordt. Hij is aan een stuk door aan het bewegen, de kleine heeft nauwelijks geslapen vanaf vanmiddag. Poeh poeh... Succes weer meiden!!! Op naar de komende nacht Groetjes Claire