Al 12 uur harde buiken

Discussie in 'De bevalling' gestart door sSanneke, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Hoi meiden!

Gister avond om 9 uur begonnen de harde buiken, om de 3 minuten! flink pijnlijk ook. (trekken door naar de onderrug)
    Hele nacht dus wakker geweest.. Nog een dik half uur onder de douche gestaan vannacht maar daar werd het ook niet beter op:(
    Vanmorgen toch nog een uurtje kunnen slapen, nu worden de harde buiken wat onregelmatiger maar ben helemaal kapot!

Is dit herkenbaar voor iemand?
    Ik ben nu trouwens 34 weken en 4 dagen zwanger, en heb bij 32 weken aan de weeenremmers gelegen.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heb je je vk niet gebeld, zeker gezien je voorgeschiedenis?

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik zou ook de vk bellen !

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Nee nog niet maar dat komt omdat ik wel vaker een paar uur achter elkaar harde buiken gehad heb laatste tijd. Toen moest ik ook naar het ziekenhuis maar elke keer zakte het weer af na een paar uur.
    Vandaar dat ik nu niet te snel wil bellen, al duren ze nu wel heel erg lang.

5. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    gewoon bellen meid! gaat niet om andere maar om jou en de beeb, liever keer te veel dan te weinig want 34 weken is nog iets te vroeg he meid!

succes!

6. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    en... nog gebeld?

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    meid je moet bellen! ik denk dat je nog wel wilt dat de kleine minimaal 3 weken bij je blijft!
    Zolang harde buiken is ook niet goed.. en aagezien je voorgeschiedenis met weeenremmers zou ik toch maar even bellen.
    Liever een keer teveel dan 1 keer te weinig en een te vroeg geboren kindje...

8. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ik ga zo inderdaad even bellen, heb nog even geprobeerd te slapen maar als ik ontspan dan word het alleen maar erger lijkt wel.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoe is het nu?

10. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Nou ik ben vandaag weer gekomen uit het ziekenhuis.
    Gister paar onderzoeken gehad en even aan ctg gelegen.
    Had toch wel hele flinke pieken en ze kwamen ook heel regelmatig dus het leek ze beter om een nachtje te blijven.
    Ik mocht niet uit bed, hele nacht nog flinke harde buiken gehad maar vanmorgen werd het wat rustiger dus ben nu weer lekker thuis:)

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ze je urine ook nagekeken? Ik had bij mijn eerste ook continu harde buiken en bleek een blaasontsteking te hebben.

12. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja hebben ze ook nagekeken inderdaad, maar ik heb geen blaasontsteking.

Gisteravond verloor ik wel ineens slijm met een beetje bloed.
    Vanmorgen bij het afvegen ook nog een beetje bruin bloed.

Dit is toch niet erg?

13. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Oud bloed is niet er bruin dus hebben ze een inwendige echo gemaakt of inwendig onderzocht? Ik heb daarna ook altijd slijm en bloed/bruin verlies. Dat is normaal. Zolang het niet helder rood is nix aan de hand, kan ook stukje slijmprop zijn trouwens. Maar das op Jou termijn ook niet zorgelijk.

14. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Dat zal waarschijnlijk van het toucheren zijn, ik neem aan dat ze dat in het ziekenhuis gedaan hebben?

15. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ok ja hebben ze inderdaad gedaan.
    Gisteravond waren het een paar sliertjes helder bloed en vanmorgen was het bruin dus zal daar dan wel van komen inderdaad:)

16. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ok en nu verlies ik een beetje waterige afscheiding met dikke witte klontjes, herkent iemand dit ook?

17. januari2010

januari2010 Niet meer actief

hoe is het nu met je?

Deel Deze Pagina