Heb sinds paar dagen mega pijn aan binnenkant van bovenbenen. Ook veel last van lage rugpijn. Herkent iemand dit en kan dit betekenen dat de bevalling eraan zit te komen??
Ik had dat ook rond de 38 weken. Ze zeiden dat het beenweeen kunnen zijn. Bij mij was het helaas niks.. Maar het kan bij jou wel wat zijn natuurlijk ik weet het niet. Maar ze zeiden tegen mij: als je beenweeen krijgt ben je niet blij!
Kan me niet voorstellen dat het gewoon spierpijn is. Heb verloskundige gebeld en die denkt ook aan bekkenpijn. Ga morgenvroeg even de bekkenfysio bellen of ik langs kan komen om te laten checken. Is niet te harden met opstaan enzo. Of misschien zelfs even langs huisarts, wil even zeker weten dat het niets anders is....laat jullie nog wel weten hoe f wat!
Ben toch even bij huisarts geweest vandaag om dingen uit te sluiten. En wat blijkt, hij denkt aan een aderontsteking in mijn bovenbeen dus. Kan best zijn dat ik ook last van pijnen in benen heb vanuit bekken maar dus ook een aderontsteking. Heb nu een zalf gekregen hiervoor. Hoop echt dat het helpt, zou erg jammer zijn de laatste loodjes zo te moeten doorstaan!