Ik ben op zoek naar een zwangerschapslegging. Helaas was hij niet meer in maat m bij h en m groningen, moet er speciaal heen rijden. Bij ons in de buurt zit geen h en m met positiemode. Heb bij miss etam gekeken maar die heeft alleen hele grote maten. Iemand ervaring met de miss etam legging? Prenatal hebben we hier ook niet. Iemand nog tips?
Je kunt wel bestellen via H&M en Miss etam. Uhmmm wehkamp en www.bonprixe.nl Verder weet ik dat het kruidvat ze ook in de aanbieding hadden 2wk geleden.
Kruidvat verkocht ze vorige week ook.. Misschien is er nog wat in je maat? En online bij de hm? Of Hema? Die hebben ze ook nl.
Zie ze idd staan bij bonprix. Ziet er goed uit. Ben altijd band dat die elastieken band gek valt want soms zie je al die ribbels van het elastiek snappen jullie?
Ja vind ik ook! Die van de hm hebben een te strakke band naar mijn zin haha, bij de kruidvat is het tot nu toe perfect. Maar nog niet in de was en alles geweest dus wie weet is het daarna wel niets meer
Ik had ze ook van de Miss Etam toen ik zwanger was.Ze hebben vanaf maatje S t/m 3 XL.Ik vond ze heerlijk zitten.
misschien hoef je niet persee zwangerschapslegings te kopen... Heb ik ook nooit gekocht en draag ze redelijk vaak ik haal ze altijd bij bristol 2 voor 17 euro.... en die zitten heel lekker met je zwangerschaps buikje... hier aat xl en pak voor zwangerschap xxl...
Ik vond die van miss etam ook fijn, maar ze gaan allemaal binnen 3 maanden kapot hier terwijl de maat echt groot genoeg is
Zal even bij miss etam online kijken.. Ik hoef ze geen 3 maand meer aan dat scheelt Nog een week of 10 hoop ik
miss etam gewone leggings vind ik heerlijk zitten, heb 1 positie en het deel wat over je buik valt is erg ruim met losse elastiek vind ik...