Bevalling inleiden met ballon

Discussie in 'De bevalling' gestart door Asley, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Succes vandaag!
     
  3. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Ik vind het ook gek om te lezen dat ze bij iedereen die 'potdicht' zit, een ballon inbrengen. Dat kan niet is mij verteld, want dan moet er echt iets van ruimte zijn of een rijpe bmm. Het primen waar ik het over had, is idd met de tabletjes cytotec om de bmm te laten rijpen.
    Ze doen het toch in elk ziekenhuis weer anders he?

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Geniet van deze mooie tijd :)
     
  4. Asley

    Asley Actief lid

    4 apr 2018
    494
    156
    43
    Vrouw
    #44 Asley, 26 sep 2019
    Laatst bewerkt: 26 sep 2019
    .
     
  5. Asley

    Asley Actief lid

    4 apr 2018
    494
    156
    43
    Vrouw
    Dankjewel:). Doen we! Hij doet het super goed!
    Ik zat niet meer pot dicht.. was al wat verweekt en had al een beetje ontsluiting voordat de ballon erin ging. Het weekje wachten werd beloond. Maar als ik wel potdicht zat hadden ze volgens mij ook gestart met de ballon. Volgens mij is ieder ziekenhuis anders inderdaad. Nu merkte ik in ons ziekenhuis dat elke verloskundige zelfs anders werkt.. dus op een andere dag met een andere verloskundige had het misschien heel anders verlopen..
    maar het is goed gekomen en we kijken er met een goed gevoel op terug:thumup:
     
    Maritiem vindt dit leuk.
  6. suussuus

    suussuus Lid

    20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een mislukte inleidpoging gehad, ballon op dinsdagmiddag ingebracht, deze viel er in de nacht uit. Ik mocht in het ziekenhuis blijven als ik wilde,
    De volgende ochtend was de baarmoederhals? nog niet genoeg verstreken dus konden ze geen vliezen breken. Toen is er gel ingebracht met pijnlijke harde buiken tot gevolg, paar uur later helaas nog niet genoeg verstreken dus weer gel. Helaas eind vd dag nog steeds zonder resultaat en moest ik weer naar huis. Erg verdrietig, vermoeid en had nog een dag last van pijnlijke buiken doordat de gel doorwerkt.

    Bijna week later weer opnieuw ingeleid, helaas nog niet genoeg verstreken, weer gel. Toen na 3 uur gelukkig voldoende om vliezen te breken en 5 uur later geboren (weeënopwekkers), (helaas met fluxes van 2,2 liter, dat terzijde).
     
  7. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Gefeliciteerd!!!
     
  8. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hier op zondag 14:00 ballon gehad bij de eerste. Volgende dag eruit voor controle. Kreeg ik een nieuwe. Die viel er tijdens het plaatsen steeds weer uit. Ohhh mevrouw toch wel voldoende ontsluiting. Maar niet rijp genoeg voor vliezen breken. Maandag middag hormoonveter gekregen. Om 17;00 weeen van gekregen en op dinsdag om 11:44 is onze zoon pas geboren. Met 39 weken ingeleid btw. En dus met 39,2 bevallen. Dus nee voor mij geen vlotte ervaring helaas.

    Plaatsen vond ik vooral pijnlijk omdat ik een wee kreeg tijdens het plaatsen doordat ze die mond aanraken. En dat is geen pretje als je met je benen wijdt ligt met een eendenbek in je doos en je dus geen kant op kan.
     
  9. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Zie dat je inmiddels al bevallen bent hihi

    Gefeliciteerd!!
     

Deel Deze Pagina