Hallo, Wanneer zijn jullie bevallen van het eerste kindje terwijl het bij 38 weken nog niet was ingedaald..? Ik hoop toch echt dat ze snel komt.. maar hou er ook rekening mee dat ik overtijd kan gaan lopen.. Woensdag moet ik voor t eerst naar de gyn voor een consult voor een bekkenmeting.. dat schijnt standaard te zijn als het op het eind niet indaald.. Alvast bedankt
hihi ik lees mee de vk zei wel nog tegen mij dat ik als de beeb vrijdag (dan moet ik weer langs de v.k.) nog niet is ingedaald dat ze me dan wel sneller langs de gyn zouden sturen, maar niet echt voor een bekkenmeting maar meer om gewoon te kijken ofso..??
Hier ook een laat ingedaalde baby (ergens na de 40 weken pas...), ik ben uiteindelijk bevallen met 41 wk en 3 dagen.
Hoi meid.. Ik ben zelf met 38w 3 d ingeleid en ze is met 38w 5d geboren,want mijn baarmoeder verstreek niet eerder.ik had namelijk een hoge bloeddruk,maar jinthe was ook niet ingedaald,en die heb ik dus tijdens mijn bevalling eerst naar beneden geperst en zo verder Dus mochten de afmetingen van je bekken goed zijn,zou ik me geen zorgen maken hoor! Komt helemaal goed!
Hier ook pas bij bevalling. Ik kreeg al weken te horen dat mijn kleintje was ingedaald en vastzat in het bekken. Maar tijdens de eerste keer toucheren, bleek ik al 10cm ontsluiting te hebben, maar ze kon het hoofdje wegduwen, dus lag hij toch niet vast. Toen moest ik halsoverkop naar het ziekenhuis met toen al persweeen. Die heb ik vervolgens moeten ophouden, 2uur totdat de kleine toen uiteindelijk was ingedaald. Verder alles goed gegaan.