Zou dit een voorteken kunnen zijn?

Discussion in 'De bevalling' started by Sam1993, Apr 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam1993

Sam1993 Lid

Apr 22, 2012
    17
    0
    0
    opleiding verpleegkunde mbo-4
    Maastricht
    Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum ben 18 jaar en nu 36 weken en 3 dagen zwanger. 7 mei staat mijn inleiding gepland dus dat is al over 2 weken. Deze staat gepland i.v.m oververmoeidheid door slaapgebrek aangezien ik zware bekkeninstabiliteit heb.

Nu heb ik echter vannacht heel slecht geslapen vanwege een zware pijn in mijn onderrug. En toen ik vanmorgen opstond kreeg ik om het half uur krampen in mijn buik. Het zijn niet mijn darmen. Deze zijn gebleven en rond 6 uur zijn deze overgegaan in eens in het kwartier krampen(steekjes)/trekkingen naar de zijkanten van mijn buik. Ze worden niet pijnlijker maar zijn wel erg gevoelig. heb nu al anderhalf uur met een warme kruik gezeten en dit verlicht niks ook douchen niet.

Ook voel ik me de hele dag al extreem moe en zwak (duizelingen) mijn borsten zijn vandaag erg geveolig en lekken veel meer dan ze afgelopen maanden hebben gedaan. Ik ben onder begeleiding van de gyneceloog en ben al vaker langs geweest in het zkh omdat er gedacht werd dat er dingen niet goed waren vind het daarom erg vervelend als ik nu weer voor niks daar moet komen die mensen voor niks werk moet leveren terwijl ik dinsdag een afspraak heb. Ook zit ik met vervoer dat als het later word dan 12 uur ik geen vervoer terug heb i.v.m openbaar vervoer. Maar maak we wel sirieus wat zorgen. Misschien mensen met ervaringen in deze sympthomen op het einde van de zwangerschap?

2. theeleut

theeleut Actief lid

Aug 19, 2008
    314
    2
    18
    Hoi Sam,

Het zou een begin kunnen zijn, maar ook heel goed gewoon voorweeen... Bij mijn dochter heb ik een aantal weken met voorweeen gelopen zonder dat er wat gebeurde.
    Zolang ze niet om de 5 minuten komen en je ze nog niet echt weg hoef te puffen zal het wel nog niet echt begonnen zijn. Afleiding zoeken zal misschien wel helpen.

Succes met de bevalling / inleiding over twee weken

Share This Page