[/b] hallo wij hebben dinsdag 3 april een bevalings avond in het ziekenhuis is dit leuk : wat wordt hier allemaal verteld en laten zien : het is van 8 tot 10 uur 2 uur best lang zijn er mensen die deze avond ook hebben gehad kunnen jullie mijn meer vertellen hier over bedankt gr jeannet
Wat er wordt verteld ligt puur aan het ziekenhuis waar je naar toe gaat! Ik weet dat het ziekenhuis waar ik ga bevallen je een extra set met buikspieren mee moet nemen aangezien het op een zeer humoristische wijzen wordt uitgelegt. Maar weet ook dat het niet in alle ziekenhuizen er zo aan toe gaat. Er worden vooral tips gegeven en er was een diashow met de verloskamers, zo moet ik bv. 2 euro apart leggen(in een muntstuk) aangezien dat de muntjes zijn die in de rolstoelen gaan, tja anders sta je toch goed voor joker mocht je dat nou net niet in je portomonee hebben en je hebt een rolstoel nodig.
Bij ons in het ziekenhuis wordt het heel leuk gegeven, je krijgt een presentatie te zien en daarna een rondleiding en aan het einde krijg je ook nog wat leuks mee naar huis. Best leuk en informatief.
Das toevallig wij hebben zo'n avond op woensdag 4 april. Vanavond hebben we een infoavond over de kraamzorg. Ben benieuwd hoe dat is. Liefs, Duveldraakje
Hier werd het ook heel leuk gegeven. Was best wel lachen en je kon ook veel vragen stellen. Veel uitleg ook doormiddel van dia's. Daarna een rondleiding verloskamers en kraamafdeling en op het laatst kregen we een tas met folders en nog wat leuke dingetjes mee. Info avond van het kraamhotel was ook erg leuk en veel info gekregen en ook een rondleiding door het hotel.
Wij zijn vorige week geweest. Was echt puur informatief, we kregen ook tasje mee met folders (voornamelijk reclame). Kregen dia's te zien over couveuse afdeling en over bevalling (deze dia's kunnen schokkend zijn..haha). Daarna nog een rondleiding door de verloskamers. Was wel interessant. Moet zeggen dat ik eerst zo iets had van thuis bevallen, toen wilde ik in het ziekenhuis bevallen maar na de voorlichtingsavond ben ik toch weer gaan twijfelen..en denk nu toch weer thuis bevallen! haha...
Sorry hoor moet je 2 euro in je roelstoel doen wat is dat nou weer voor iets stoms hahahahah jeetje mina je zal half dood gaan en komt op de eerste hulp binnen en je kan geen rolstoel pakken omdat je geen 2 euro hebt... Vind het een beetje raar maar goed
Nou als je half dood gaat kom je meestal niet lopend binnen! En je komt ook niet via de eerste hulp binnen maar gewoon via de normale ingang bij ons. Ik weet wel waarom er geld in de rolstoel moet(karretjes systeem dus je krijgt je geld gewoon weer terug na afloop), anders zijn er ineens geen rolstoellen meer. Het zal niet de eerste keer zijn dat dat soort dingen gewoon worden mee genomen als er geen geld voor wordt gevraagt!
Is in tot nog toe elk ziekenhuis waar ik ooit ben geweest zo hoor muntjes voor karretjes, dus ik zou iedereen aan willen raden om 50 cent en 1 en 2 euro in een apart vakje in je knip te doen
Nou sorry hoor .... Ik ken geen enkel ziekenhuishuis die dat heeft... vind het een beetje achterlijk ook al krijg je het terug... @Aafje87: Nee dat snap ik ook wel dat je dan niet naar binnen komt lopen is ook gewoon maar een uitspraak om te laten zien dat het gewoon stom is 9 vind ik ) ....