Wat goed! Twijfel ook alsjeblieft niet aan jezelf, meer dan dit kon je niet doen. Je hebt goed gehandeld.
Een kennis neemt er eentje over misschien 2 Mijn schoonzus ook eentje Andere even kijken. Komt vast goed Ze gaan iig niet op marktplaats Wil dat ze goed tehuis krijgen en dat ik nog regelmatig foto's voorbij gaan zien komen
Je hebt het goed gedaan hoor ts. Je vertrouwd op wat een dierenarts zegt. Zou ik ook doen. Mijn kat is al meteen geholpen zonder nestje te hebben gehad. Reden daarvan is dat ik gewoon vind dat er te veel katten op de wereld zijn, ook veel zwerfkatten en deze tijd van het jaar veel wilde poezen met nestjes die binnen gebracht worden en een huisje zoeken. Vroeger thuis ook een katten bevalling meegemaakt waarvan de eerste in stuit kwam.. niet prettig. Veel plezier met de katjes, wel altijd lief om te zien
Ja ik ben allang blij dat de grootste als laatste is gekomen en zo niet de doorgang geblokkeerd heeft voor de rest Hij was gewoon dubbel zo groot als deze Ja er zijn idd teveel kittens al Ik weet nog toen ik besloot een kitten aan te schaffen de prijzen op MP rijzen de pan uit Ze worden verkocht aan de hoogste bieder Toevallig was er een vrouw die had nog 2 over en kwam iemand kijken ik zei meteen neem degene wel die overblijft maakte mij niks uit welke kleur of iets En uiteindelijk een heel lief poesje aan over gehouden Hoe ze overal bij ons zit als aan tafel zitten loopt kids achterna na boven gaat slapen als hun ook gaan slapen. Speelt in tuin met ze Vandaar ook de keuze om er geen te houden haar hebben is genoeg Had gelezen dat ze vanaf 5 a 6 weken na de bevalling geholpen kan worden Ja probleem is hier de kindjes laten altijd wel een deur open waardoor ze zo weer weg is En ik vind het een hele ervaring om mee te maken Net als de mens eigenlijk zo appart om te ervaren en ook hier zitten risico's aanvast Vanaf hoe oud kan je eigenlijk zien of het een kater of een poes is ?
Ja is zielig dat zou ik nooit doen ze zo wegdoen Zou echt iemand zoeken en anders zelf houden tot we iemand hebben
Ze kan over een week gewoon weer krols worden. Dus ik zou oppassen met open deuren tot ze geholpen is.
Ja er staat over 4 weken een afspraak voor sterilisatie tot dan gaat me dochter met tuigje wandelen want ze heeft echt behoefte aan buiten Met de kittens gaat super goed groeien enorm snel We hebben besloten er 1 te houden waarschijnlijk een kater Iemand ervaring doe dat samen zou kunnen verlopen ? Want wij hebben in aug vakantie geboekt 3 weken De kitten gaat dan naar een vriendin tijdelijk En onze poes blijft thuis met kattenluikje en komt dagelijks iemand om eten te geven en te kijken etc
Niet zo handig om ze uit elkaar te halen en later weer bij elkaar te zetten. Gaat vaker niet dan wel goed. Laat je de kater wel castreren rond de 6 maanden?
Ja castreren doen we zeker Gaat meer om me vriendin heeft al een kat en hond weet niet of dat goed gaat samen En ook dan moet ze haar binnen houden dat lukt ons al amper We proberen het gewoon gaat het niet samen zoeken we een oplossing
Je kan haar ook aan de kattenpil doen. Onze poes was leeterlijk leeg gezogen en we wilden haar eerst even kasten herstellen voor een operatie en tussendoor hoef je niet bang te zijn dat ze bezwangerd wordt.
Katten hechten zich het meest aan hun territorium. Beter is iemand thuis te laten komen voor de verzorging. Succes.
Dierenarts raadde dit af ivm de melkproductie Maar de kittens zijn nu 3 weekjes bijna Wanneer ze zelfstandig eten gaan ga ik dit wel doen Ze is namelijk heel mager geworden. Eet 4x op een dag een zakje voeding en onbeperkt brokjes De kittens zuigen haar letterlijk leeg