Bevalling, keizersnee toch bevalling of toch keizersnee ..... wat wint??

Discussie in 'De bevalling' gestart door pcootje, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Ik word morgenochtend weer gestript, dat is wel fijn, nog net voor het weekend! Al zegt het niet zoveel, maar wie weet...

    Jeetje zeg... een abces in je wang!! Dat is balen... En medicijnen? Of mag je die niet i.v.m. je borstvoeding? Nee, de tandarts zou ik ook niet zien zitten, maar ja... zo doorlopen is ook niet echt lekker!

    *knuffel!*
     
  2. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Spannend wat het strippen morgen bij je gaat doen, hopelijk wat meer resultaat.

    Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts in de hoop een antibiotica kuur te krijgen om de ontsteking in te dammen zodat ik na herstel de tandarts kan bezoeken. Ik slik nu pijnstillers maar dat helpt niet echt.

    Succes morgen, ik ga voor je duimen!
     
  3. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marije, gebeurt dr al iets bij je?
     
  4. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Ik ben vanochtend om 8.56 bevalllen van onze zoon Benjamin! Een bevalling van iets minder dan 7 uurtjes zonder toeters en bellen... Het gaat nu erg goed met zowel de kleine man, de grote broer, papa én mama :D
     
  5. Rono

    Rono Niet meer actief

    Gefeliciteerd mamamarije! Ik zat al telkens te spieken en dacht het al omdat je zolang voor jouw doende niet online ben geweest :p

    Vond het intressant je in de gaten te houden aangezien we dezelfde vk hadden haha :p
     
  6. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marije, super zeg gefeliciteerd! Heeft het strippen dus toch zin gehad;)
    Best een snelle bevalling hè?! Hoe groot en zwaar is hij?
     
  7. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    @ rono: thanx! grappig dat jij dus ook hier uit de buurt komt! :D

    @ pcootje: dank je! strippen heeft idd dus nog wel wat in gang gezet ja. Benjamin is 4100 gram en 53 cm, een bonk van een kereltje dus! De verloskundige zei dat als ik de vorige keer niet vaginaal bevallen was, hij nu niet gepast zou hebben... Dat geloof ik graag! Hoofdje weer 37 cm, net als de vorige keer.

    EDIT: hoe is het nu met jou en je herstel? en het abces in je wang?
     
  8. Rono

    Rono Niet meer actief

    Jep! 10 minuten loop afstand van het ECT ;) maar loop nu bij de gyn helaas..

    Mijn dochtertje paste ook niet.. haar hoofdomtrek was 37.5 dus ook flink haha
     
  9. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marije, dat is idd ook een flinke baby, maar hij heeft ook de lengte waardoor z'n gewicht minder opvalt. Dat horen wij intussen van iedereen die hier is geweest, goh ik had gedacht dat ze groter/dikker was, zelfs de kinderarts bekende dat met het schaamrood op dr wangen.

    Hoe reageerde je oudste erop, vind hij het leuk?

    Mijn herstel gaat langzaam maar zeker de goede kant op, gaat me alleen veel te langzaam. Ben gister even achter in de tuin geweest, maar was kapot narijd...... Hebben we ook een diepe tuin dus twas een aardige wandeling.
    M'n abbés is vrijdagavond gesprongen dus dat voelt stukken prettiger, de huisarts was een uur voortijd net bij me geweest om een kuur voor te schrijven, die ben ik dus niet meer gaan slikken.

    Hoe voel jij je nu?
     
  10. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    @ Rono: dat is ook een flink hoofd! En idd, balen dat je bij de gyn loopt, maar als het nodig is...

    @ pcootje: ik voel me inmiddels weer prima! Tis natuurlijk alweer de zesde dag, dus het gaat rap. Ik ben ook heel blij dat het hier geen ks geworden is en dat de bevalling zo vlot ging, dat merk je echt in het herstel!

    Logisch dat je nog even geen pillen bent gaan slikken voor je abces! Merk je dat het nu een stuk beter wordt? En wat betreft conditie, kan me voorstellen dat het je niet snel genoeg gaat...

    Lucas vindt Benjamin helemaal geweldig :), tis zoo schattig! Net alsof hij er altijd al geweest is. Alleen vandaag hebben we geprobeerd of ie hem vast wilde houden, maar dat was lang niet zo interessant als zijn emmer met kleurpotloden, hahaha :D
     
  11. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Marije; Fijn dat je zo snel weer hersteld bent van de bevalling.
    Wandel je al lekker buiten met je knullen?

    Mn abces voel ik niet meer en mn lichaam is weer wat aan het herstellen, dit weekend een stukje gewandeld ging goed, maar was wel blij dat ik weer thuis was.

    Haha tuurlijk zijn potloden veeellll leuker dan een broertje ;) Onze oudste wou direct weer naar huis toen ze bij me in het zhuis was en mij met slangetjes zag liggen en daar bovenop ook nog eens een vize huilende baby ieeksss dat zag dr natuurlijk ook niet uit ;)
    Intussen is ze een echte mamazus en vind ze dr kleine zusje helemaal geweldig.
     
  12. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje!
    ik zocht al naar je topic...!
    Ben benieuwd hoe het met je gaat!
    Ben je inmiddels alweer deels hersteld?
    En hoe gaat het met je 2 meiden?

    Lees dat je oudste al echt een mamazus is.
    wat lief!
     

Deel Deze Pagina