SFG in Rotterdam

Discussion in 'De bevalling' started by Shaas, Aug 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaas

Shaas Actief lid

Feb 23, 2008
    136
    0
    0
    Hallo,

Ik had een vraagje, is er iemand die in het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam is bevallen? En hoe heb je dat ervaren? Ik moet daar namelijk ook bevallen en ik ken niemand die daar is bevallen. Ben toch wel benieuwd wat anderen ervan vinden om daar te bevallen.

Groetjes Shaas

2. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik lees mee want ik wil daar ook gaan bevallen.

3. Shaas

Shaas Actief lid

Feb 23, 2008
    136
    0
    0
    Niemand:( ?

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik word daar maandag ingeleid. Ben tot nu toe erg tevreden over het SFG hoe vinden jullie het?

5. Shaas

Shaas Actief lid

Feb 23, 2008
    136
    0
    0
    Ik ben tot nu toe ook tevreden, ik heb er ook een tijdje gewerkt en mocht toen de verloskamers zien.. vond het wel erg enge donkere kamers..

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb er een keizersnede gehad. Wel 4 dagen eerder dan de geplande datum omdat mijn vliezen braken. \ik ben heel goed opgevangen daar en heb het als zeer prettig ervaren.

7. kims

kims Actief lid

Jan 7, 2007
    352
    1
    0
    Ik heb er zelf bevallingen gedaan.
    Ik kan dus niets vertellen over de ervaring met het bevallen in het SFG, maar mochten er andere vragen zijn, dan kan ik die misschien wel beantwoorden.

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    ik ga daar ook bevallen als alles goed gaat. He daar ook afgelopen week een week gelegen wegens uitdroging ook erg goed ontvangen. Maar lees mee naar ervaringen over bevallingen in het sfg

9. mamavanalex

Aug 5, 2008
    75
    0
    0
    een vriendin van mij is er al 2x bevallen, is wel goed bevallen (hihihi)
    alleen vroeg ze de laatste keer om pijnstilling en die kreeg ze niet. misschien omdat het bijna achter de rug was op dat moment, maar vraag hier van tevoren anders even naar.

10. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ben er zelf niet bevallen, maar een goede vriendin van mij wel....als negatief punt gaf zij aan dat ze daar dus NIET aan PIJNSTILLING doen.

Voor mij zou dat echt een reden zijn om er niet te bevallen...ik heb voor me bevalling altijd geroepen dat ik geen pijnstilling/ruggeprik wilde...(vanwege negatieve berichten erover en omdat ik dacht van bevallen is een natuurlijk proces dus ik kan het wel aan)
    Nou na 3 dagen heftige weeen om de 7 minuten zonder ook maar 1 cm ontsluiting...konden al die opvatting me niets meer schelen en was het enige wat ik nog wilde een ruggeprik..die ik ook zonder gezeur binnen 30 minuten heb gekregen...daarna was me bevalling...heerlijk (voor zover dat kan)...
    Na de ruggeprik hebben ze me weeenopwekkers gegeven om het proces te versnellen en ben ik na ongeveer 4 uur bevallen...

dus het is maar net hoe je over pijnstilling denkt? zonder die ruggeprik had ik het 'niet overleefd' voor een normale bevalling het zou dan eindigen in een keizersnede of vacuum verlossing

x Jes

Share This Page