Ik heb Philou gestemd. Isabelle vind ik qua uitgang teveel op de juliette lijken. Succes met de keuze !
Ik dacht ook over Philou tot dat ik van een Franse vriendin èn een Duitse kennis hoorde dat dit in hun taal bedrieger/ dief betekent ... Ik vind petit filou zo'n leuk kledingmerk dan betekend het kleine deugniet ..
Grappig, ik ken een J.ulia en E.lise (zusjes) Maar ik vind Juliette en Elise een mooi combi. Ik vind Juliette en Isabelle iets too much.
Dit lees ik hier nu vaker (Juliette en isabelle). Nu ik dat zo hoor, ben ik het daar geloof ik wel mee eens. Mijn man komt telkens weer terug op Philou. Zitten ook weer leuke vernamingen in deze naam.Initialen zijn hetzelfde als overleden vader en Lou, naar opa. We zijn een beetje bang dat Philou te apart zou zijn. Betekent inderdaad in het Frans deugniet, in het Grieks liefhebbend/geliefd.
Juliette en Isabelle! Mooi! Je hebt dan voor beiden ook een leuk koosnaampje: Julie en Isa. Als je blijft twijfelen, kun je ook wachten tot na de geboorte en dan beslissen welke naam het beste bij jullie meisje past.
Ik twijfel tussen Philou en Isabelle. Prachtige namen. Heb voor Philou gekozen, maar eigenlijk kan ik niet goed kiezen tussen beide namen.
Ik heb op Philou gestemd, omdat ik Elise iets te 'gewoontjes' vind en Isabelle wel heel mooi, maar iets too much bij Juliette. En ik vind Philou ook een erg leuke naam, t is dat mijn vriend daar anders over dacht, want anders was het ook voor ons een serieuze optie geweest
Ik vind Isabelle en Philou het mooiste erbij. Als ik kijk naar mijn persoonlijke smaak, zou ik voor Philou gaan.