Hoi Hoi,, Ben 34weekjes gepasseerd,, en heb ook enorm schrik van de bevalling,, .. dit is mijn tweede zwangerschap, en toch meer schrik dan bij eerste,, misschien omdat eerste nogal redelijk lang geduurd heeft en zwaar was, .. groetjes
miss is acapunctuur iets voor je , ik ben er geweest voor de misselijkheid maar ze vertelde me ook dat je kan komen voor de bealling om t wat makkelijker te laten verlopen en om jezelf wat rustiger te maken zeg maar ... ik ga er zeker terug rond die tijd
Ik kan het me voorstellen dat je er erg tegen op ziet. Het enige wat ik je kan aanraden is 1) laat het over je heen komen. Kijk/lees niet te veel naar andermans verhalen want iedere bevalling is anders en 2) bespreek het idd met je vk, zodat zij op de hoogte is en weet dat je last kan krijgen met paniekaanvallen,hoe ze hier het beste mee om kan gaan etc. Ik vond het bij Levi ook best spannend maar ben er blanco ingestapt met het ergste beeld voor me zodat het alleen maar mee kon vallen ( wat het achteraf ook deed ! ). Je zult merken dat als je eenmaal in je weeën zit er een knop omgaat en je een manier zal vinden om door de weeën heen te komen. En ik ben bevallen van een 8 ponder zonder scheuren of knippen dus zo kan het ook
Haha, ja weet helemaal hoe je je voelt nu. Zit je al aan de bitterlemon? Ananas? Haha grapje hoor . @TS; Praat er inderdaad over met je VK en zeg tijdens je bevalling nog eens dat je last hebt van paniekaanvallen. Ik had zo op de helft van mijn bevalling de gedachtte; "Oh ja! Ik zou vertellen dat ik hyperventilatie heb" Nou, ik heb het dus gezegd en de verpleegkundige en gynaecoloog lachtten me vierkant uit en zeiden dat ze dat niet geloofden, zo rustig was ik. Het is echt een kwestie van over je heen laten komen en GOED luisteren. Zolang je goed luistert (ze praten namelijk niet voor niets met je) komt alles helemaal goed
Hahaha, nee nog niet. Mijn voorgevoel zegt zondag/maandag/dinsdag, dan kan ik altijd nog aan de bitter lemon en ananas (beiden niet mijn favorieten) . En vriend is ook bereid van zijn kant te helpen, dus gaat helemaal goed komen Sorry, was even off topic.
Hier was ik ervan overtuigd dat ze 1mei geboren zou worden. Nou ik had gelijk! Misschien klopt jou voorgevoel ook. Ik had 30april veel bitterlemon gedronken en manlief had ook even geholpen Haha of ze daarom geboren is weet ik niet
Off Topic, maar heeft dat bij jou geholpen tegen de misselijkheid? Ben bij deze nl al sinds het begin ontzettend beroerd, dus bij een eventuele 2e is dat misschien een optie