Nee, daar reken ik ook zeker niet op hoor Runner, maar jij dus ook lekker snel bevallen. Lekker hoor.
Hoi Meiden, Hier ook nog geen tekenen hoor! Alleen af en toe wat steken in mijn liezen (maar dan eigenlijk alleen als ik wat te lang heb gestaan of gelopen). Kindje zit ook goed ingedaald (ook niks van gemerkt). Alleen 's nachts af en toe wat rugpijn, wat makkelijk te verhelpen is door op mijn zij te gaan liggen. Niks geen voorweeen dus. Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat het voor de uitgerekende datum gaat komen. Zelf gok ik op 16 april. Maar ja, wat zegt dat nou helemaal! Veel succes met jullie laatste loodjes!
Ik heb ook nooit ergens last van gehad, geen voorweeen niets. Ik had dus ook nog niks in mijn bed liggen toen met 38 weken ineens 's nachts mijn vliezen brak. Dus idd uit het niets.
Loeki, het kan idd ook gewoon zijn dat je de harde buiken niet opmerkt. Dus je hebt ze vast wel Ik moest gister aan de CTG, omdat de 42 wkn naderen, en ook ik heb geen last van harde buiken. Op de CTG werden ze echter wel geregistreerd, dus blijkbaar gebeurt er wel degelijk wat, alleen heb je het dan niet in de gaten....
Hier ook iemand die bijna nergens last van heeft. en ik vandaag bevallen of morgen haha laat me niet lachen. maar aoals je ziet kan het zo ineens komen. ik heb wel wat harde buiken maar echt pijnlijk zijn ze niet en moet er wel opletten anders merk ik ze ook niet op. ik heb wel wat steken onderin vooral als ik buk . en ongi krampjes heb ik ook maar zijn ook zo weer weg.
MiniUs, ja bij jou duurt het toch echt niet lang meer, hebben ze al actie ondernomen bij jou, zoals strippen of zo, of wachten ze tot na het weekend? Babylover, ik denk ook niet dat ik morgen ga bevallen, maar alles kan.
Nee, nog niks gedaan.....Maar wel een afspraak voor maandag in het zkh om het eventueel in te leiden. Maandag gaan ze ook pas kijken of de baarmoedermond al wat verweekt is, anders krijg ik eerst gel. En zelfs dat proces kan zo 2 dagen duren als ik pech heb En pas als de baarmoedermond verweekt is kunnen ze gaan inleiden. Dus of dat direct maandag is, is maar de vraag......We zullen zien. Wel spannend hoor! Voor jou ook spannend zeg! Morgen je uitgerekende datum.....Wie weet hoor jij nou net bij dat kleine percentage wat wel op de uitgerekende datum bevalt Wel frustrerend he......iedereen lijkt te bevallen.....en daar zit je dan nog met je dikke buik
psies ja...vanmorgen heeft mijn vk geprobeerd te strippen maar helaas alles zat nog potdicht..ik moet maandag voor ctg en echo naar ziekenhuis en in de loop vandie week probeert mijn vk nogmaals te strippen...wil dit allemaal niet wordt ik vrijdag opgenomen en vrijdag of zaterdag ingeleid...afhankelijk of het ziekenhuis het wel of niet druk heeft...dus....nog een week wachten en afwachten...hopelijk beval ik gewoon lekker van het weekend... hoop ik ook voor jou MiniUs
MiniUs, ik zal voor je duimen dat he snel gaat komen. Het lijkt me heel frusterend om echt zooo ver overtijd te gaan, ik verwacht ook de 42 weken vol te maken hoor, maar het mag echt wel eerder komen. Als je je gal wil spuwen kun je nog even bij de aprilmama's komen kletsen, daar lopen meer dames overtijd hoor.
Ik heb ook helemaal nergens last van gehad van tevoren , want ik dacht in eerste instantie dat ik gewoon darmkrampen had .. maar het bleken al weeen te zijn ik had ook geen slijmprop verloren geen last van voorweeen of harde buiken van tevoren , en geen vruchtwaterverloren ...
ik ben 12 december in de ochtend bij de gyn geweest nog geen weeenactiviteit te zien. Afspraak gemaakt om 13 december ingeleid te worden, en 's avonds rond half 8/8uur kreeg ik mijn eerste wee, en de rest volgde zeer snel...Had binnen het uur 5 cm ontsluiting, maar de bevalling is toch nog geeindigd in een spoedkeizersnee. Maar voortekenen....nee nooit gezien. Karin
De nacht ervoor beetje vruchtwater verloren, en de bevallingsdag om dezelfde tijd meer vruchtwater verloren, toen begonnen ineens de weeen om de 6 min. 5 uur later was Steven geboren in het zh. Ik moest daar heen ivm langdurig gebroken vliezen, (kans op infectiegevaar).