Bevalling lijkt er aan te komen maar nog geen 37 weken zwanger.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Maantje80, 17 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamapienn

Mamapienn Lid

7 nov 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn eerste kindje, dus vind het allemaal extra spannend :) Vooral toen ik te horen kreeg dat 'het begonnen' was voor de 37e week. Mijn deadline is gehaald, dus hoop dat het niet lang meer zal duren.

Snap wel dat je uit kijkt naar de inleiding, het is echt geen pretje om al dat gerommel steeds maar te blijven houden en er vervolgens weken mee zou lopen. Hoop dat het hier ook niet meer lang gaat duren!

Hoe ben je vandaag de dag doorgekomen? Is het wat afgenomen?

2. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ja was afgenomen, maar nu steken in mijn rug en zojuist bloedverlies. In het ziekenhuis is zondag gezegd dat ik bij wat bloedverlies niet hoef te bellen alleen als het veel is, en dat is het niet. Ik wacht even af wat de komende uren gaan doen. De 37 weken ga ik in elk geval wel halen :)

3. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Jeej maantje 37 week!

4. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ja ik ben heel blij, ik heb het gehaald!!! :)

Vannacht heb ik tot 2 uur weer weeën gehad, daarna zakte het weer af, nu is het weer rustig. Zo controle. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Zou ook zomaar kunnen dat ik de inleiding van volgende week ga halen, geen idee!

5. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Voor jou ook al 37 weken Dtje, we lopen gelijk op :)

6. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoera!! Gehaald!
    Wat fijn voor jullie :D

7. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Jaaah! Ben er ook erg blij mee! Met 26 week al verweekte bmm....ik heb sinds gisteren echt heel veel harde buiken elke 10 minuten ongeveer....vanmorgen al wat krampjes! Zoooooo spannend!!!
    Ik rommel al een dikke week....zal toch een x doorzetten toch?
    Succes vandaag maantje!! Hou je ons op de hoogte?

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Doe ik, hou jij mij ook op de hoogte? Ik ben benieuwd!

Zojuist bij de verloskundige geweest, ze gaf ook aan dat het alle kanten op kan, kan doorzetten maar ook best de inleiding worden volgende week, en alles daar tussen in ;)
    Volgens haar is ons kleintje nu 2500 gram, dat is een stuk lichter dan onze andere meisjes, maar volgens haar heel gemiddeld, ik ben benieuwd of het klopt!

Deel Deze Pagina