Bevalling met een staartje;opname ziekenhuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door patries38, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Helaas heeft mijn bevalling nog een naar staartje gekregen, ik had al geschreven(bevalling Norah-Lynn) dat er een "vliesje" was achtergebleven.

Helaas werd ik zondagmiddag ziek, koorts, veel bloedverlies en buikpijn, was echt erg beroerd.Ik knapte al niet op, ik kon echt nog bijna niks.
    Met spoed naar het ziekenhuis zondag, eerst een echo gemaakt(fijn, zo'n inwendige echo met inwendige en uitwendige hechtingen!)Daar bleek inderdaad dat er wat was achtergebleven, niet alleen een vliesje, maar ook echt een stuk placenta.S'avonds curretage ondergaan.
    Ik ben twee nachten in het ziekenhuis gebleven voor infuus en antibiotica, en ben vandaag thuis gekomen.Norah-Lynn mocht natuurlijk mee.
    Maar wat een ellende even, maar nu gaat het weer goed, alleen erg moe nog, ik heb veel ingeleverd, ijzer was nog maar 5,2.

Maar goed, weer thuis, bij mijn andere kinderen en man, want heimwee had ik. Echt uitrusten lukt niet in een ziekenhuis, je ligt niet alleen, dus je hoort contsant lawaai. Ik ga lekker bijslapen, want Norah-Lynn is echt een schatje, eten, slapen en alleen huilen als ze iets wil, slaapt lekker door s'nachts.
    Alleen de dag dat ik ziek werd, huilde ze ook continue, heel onrustig ook, ze voelde dat dus goed aan.

Al met al geniet ik nog steeds hoor, want we hebben een wolk van een dochter, en leievr ik ziek dan zij.

groetjes Patricia

2. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    pff jeetje, das ff heftig, hebben ze dat tijdens geboorte niet door dat er wat achter blijft?
    Gelukkig is alles nu weer goed en zijn jullie weer lekker thuis! Kan me indd voorstellen dat je denkt liever ik dan de kleine, is altijd zo zielig die kleintjes in een ziekenhuis.
    Nou lekker verder genieten van jullie meis.

liefs

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Jeetje meid wat een verhaal,lekker dat je nu weer thuis bent,ga maar lekker van je ukkie genieten en laat je maar lekker verwennen,dat heb je denk ik wel verdiend ;)

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Een naar staartje inderdaad.. dat het maar snel op de achtergrond mag verdwijnen.. En dat niet alleen je kindje, maar jij ook gezond blijft! ;) *knuffel*

Deel Deze Pagina