Hoi dames Begin november ben ik bevallen van een dochter , na dat ik gestopt was met bv , toen was ze2 maanden oud werd ik vrij snel ongesteld. Ik was 4 maanden lang continu ongesteld , dat samen met heel veel.afvallen heeft gemaakt dat ik toen naar de dokter ben gegaan. Na onderzoek bleek dat ik ernstig b12 te kort had en kreeg ik gelijk injecties...nu nog. Maar me ongi bleef zo lang en erg , verschillende pil soorten geprobeerd maar niks mocht baten. Ik stopte toen maar weer met de pil en toen had ik netjes 28-29 dagen cyclus. Dus ik dacht nou is me.lichaam tot rust en kan ik weer beginnen. Met de pil..naja en toem begon t weer van voor af aan..hele tijd ongi met af en toe 2-3 dagen niet en dan weer weken wel. Nou ben ik op de helft van me strip en opnieuw ongi geworden. Maandag ga ik zowiezo de ha bellen hoor maar ik vroeg me af of iemand dit herkent ? Ik las op.google allemaal dingen over de overgang dus ik zat alweer vreselijk in de stress natuurlijk ... Veder is een symptoom van b12 te kort ook dat je menstruatie op hol slaat maar ik krijg nu al 7 /8 maanden injecties dan zal dat toch beter moeten worden? Ik vind het gewoon vreemd en wil gecheckt en gerust gesteld worden...
Nee maar het lijkt me inderdaad ontzettend vervelend! Ik zou een verwijzing naar de gynaecoloog vragen die hebben er net wat meer verstand van...
bedankt voor je reactie ! ja het is echt vreselijk .. het lijken nu trouwens meer doorbraak bloedingen want het was nu na 1 dag weer over.. stom lichaam...
Ik herken dit! Heb allerlei inwendige onderzoeken gehad maar er is niets geks gevonden (gelukkig). Uiteindelijk heeft de gyn me geadviseerd om een dubbele pil te slikken. Ik had al de zwaarste pil maar slikte er dus smorgens en savonds eentje. Dit werkte gelukkig. Voor mezelf wist ik dat dit vast niet gezond kon zijn, maar als je maanden lang vreselijk ongesteld bent, en je dit in je dagelijkse dingen vreselijk beperkt. Sex had ik niet meer, even gauw de deur uit ging niet, want tja.. eerst verschonen, voorraadje mee.. is er wel een wc? hoelang blijf ik weg etc etc. dan nog de bijbehorende hoofdpijn die ik dagelijks had. Ik vond het fijn dat die 2 pillen me hielpen. Na een half jaar gestopt voor een stopweek, en daarna overgestapt op 1 pil. Gelukkig was toen alles weer normaal.
Oww ik heb ook eerst verschillende pillen geprobeerd, pil doorslikken, alleen een spiraaltje zou nog een optie zijn geweest maar ook dit zou geen zekerheid geven.
"Fijn" dat toch iemand het herkent haha. Ik zou naar de ha gaan maar er kwam iets tussen en t bloeden was ook weer gestopt. Nou had ik net weer bruinig bij t afvegen met een enorme sliert slijm ook bruin achtig met wat bloed...sorry voor de.details haha Ik haal de.ergste dingen in me hoofd..zou graag over 2 jaar nog een kleintje willem maar zo gaat dat nooit lukken....kan wel.janken. Heb idd ook regelmatig hoofdpijn ..veder wat lichte buikpijn maar niet extreem ofzo.ik voel t ook niet aankomen