Hier een experiment van een man die geprobeerd heeft 'alleen maar' de weeën vol te houden... YouTube - A Man Experiencing Childbirth
Ja ze hebben een vrouw die 4 kinderen heeft gehad laten testen of de samentrekking van spieren door dat elektrische apparaat hetzelfde voelt als weeën en vervolgens die man dat gevoel laten ervaren. Een eerste bevalling duurt normaal langer dan deze man het vol hield en dan heeft ie natuurlijk nog lang de persweeën en uitdrijvingsfase niet kunnen ervaren.
Woehoe dat zouden ze hier ook voor de grap eens moeten doen bij onze mannen. Wat zijn wij toch geweldig sterk he
Yaayyyy, women win Leuk om te zien, maar wij hebben natuurlijk niet de keuze om halverwege te stoppen... Beetje jammer natuurlijk!
hoehahahahahahahhaha GEWELDIG elke man die een zwangere vrouw heeft zou dit moeten ondergaan. dan weten ze hoe het voelt echt een leuk filmpje thanks!!!!!!!!!
Ligt het aan mij of krijgen jullie het er ook spaans benauwd van? Ik wil ook halverwege kunnen stoppen....
Een vriendin van mij vertelde het zo. Als zwanger zijn om en om zou plaats vinden en dan bij de vrouw beginnend dan waren er niet meer als 3 kinderen in 1 gezin. De vrouw doet de eerste keer. De man de tweede keer Dan weer de vrouw omdat ze het wel heel bijzonder vond en nog wel eens mee wilde maken. En dan zegt de man..........never nooit meer veel te pijnlijk.
daar word word een mens een beetje wraakzuchtig van... ik zou die van mij met veel plezier... heel klein beetje wraakzuchtig maar hoor
Mijn vriend heeft ook meegekeken. Blijkbaar vond hij het ook interessant. Hij werd er stil van Hahahha.
LOLZ zouen wij ook niet es stoppen midden in het hele bevallingsproces en zeggen dat het teveel pijn doet? hahaha xxx
Geweldig dit filmpje! We hebben net samen zitten kijken, maar hij is stiekem afgehaakt. Hij ging even de krant wegbrengen. Hahaha.... watje
Oeh, dat had ik ook wel gewild, na een paar uur kunnen zeggen: laat maar zitten verder met die pijn, ik stop hiermee
Dat wilde ik net zeggen... Zo'n experiment is natuurlijk niet helemaal eerlijk, omdat vrouwen een soort natuurlijke 'drug' aanmaken tijdens de bevalling. Desondanks zal ik mijn lief vanavond wel even naar het filmpje laten kijken....hehehehehe