Net voor bevalling grieperig ? Iemand?

Discussion in 'De bevalling' started by Oliviastress, Sep 4, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

Nov 27, 2022
    247
    92
    28
    Female
    Hallo!

ik vroeg me af als het klopt wat op internet staat (want er staat natuurlijk veel). Ik voel me sinds een week ‘niet goed’ wat grieperig , ellendiger en sinds vandaag een verkouden gevoel. Volgens het internet kan dat een symptoom zijn voor bevalling. Heeft iemand hier ervaring in of mee ?

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik heb dat voor geen van de 5 bevallingen gehad. Dus hier niet herkenbaar.
    Het kan ook prima dat je gewoon een griepje oid op hebt gepakt, je immuunsysteem als zwangere is wat minder.

Hoever ben je?

Ik weet wel van iemand die 'toevallig' de griep had paar dagen voor ze moest bevallen (was rond uitgerekende datum). Dat was absoluut geen pretje zei ze

Ik hoop dat je gauw weer opknapt en fris de bevalling in kan gaan.

Oliviastress likes this.
  3. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

Nov 27, 2022
    247
    92
    28
    Female
    33 weken maar heb kans op vroeggeboorte door te verkorte cervix aan 24 wk.
    Bleef gewoon al wat langer hangen en ben dat niet gewoon. bedankt voor de reactie!

4. WinBel

WinBel Actief lid

May 5, 2023
    255
    332
    63
    Female
    Heb je nog met je vk gebeld zoals je vorige week is geadviseerd? Kan van alles zijn natuurlijk, grieperig, maar ook iets zwangerschapsgerelateerd.

5. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

Nov 27, 2022
    247
    92
    28
    Female
    Ja hoor
    Ik moet woensdag naar de gynecoloog en e zeiden gewoon dafalgan en als het niet gaat of er bloedverlies, krampen op gelijktijdige tijdstippen komen ik moest bellen voor de monitor. Maar ik ben voorlopig nog niet gegaan omdat er woensdag een afspraak vaststaat

Share This Page