Ik heb tijdens mijn eerste bevalling een subtotaalrubtuur opgelopen en ben nu zwanger van de tweede. Nou vroeg ik me af of je dan bij een tweede bevalling weer zo ver scheurt (oud litteken of zo), of dat je wordt ingeknipt, of dat het helemaal anders gaat. Iemand ervaring?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf niet zwanger hoor, maar bij mijn bevalling heb ik een totaaluptuur opgelopen. In een nagesprek met de vk zei zij dat ik bij een eventuele volgende bevalling vrij snel met verdoving een knip zal krijgen. Ik ken ook iemand die na een totaalruptuur een paar maanden geleden is bevallen van de 2e. Bij haar hebben ze idd een knip gezet. Ik zou het er ook met je vk over hebben. Heb je er zelf misschien al ideeen over? Dan kun je die meteen met haar bespreken..
ik heb een totaalruptuur gehad bij de eerste, maar bij de tweede ben ik alleen een heel klein beetje ingescheurd niet eens noemenswaardig. Mijn VK zei ook dat als ze moesten knippen ze het op de oude knip doen. succes met de bevalling over een tijd
Hier ook een suptotaalruptuur en de gyn zei dat bij de volgende niet zo hoeft te zijn dat dit weer gebeurt. Moet zeggen dat ik er wel een beetje bang voor ben als we voor een tweede willen gaan. Heb er een hoop last van gehad en moet eerlijk zeggen dat ik er nu nog last van heb. Nou ja, het is afwachten. Je kan het niet weten van te voren.