Een tijd geleden las ik ergens dat er een app voor het bijhouden van je weeën bestaat. Alleen heb ik hem niet kunnen vinden. Wie oh wie weet het?
voor android heb je ook labour timer Er zijn verschillende. hiervan moet je ze even uitproberen welke je lekker vindt werken
Ik heb een Iphone, en de app die ik heb heet Contractions! Misschien bestaat 'ie ook wel voor Android!
Nou dat is toch alleen maar voor in het begin. Mijn man hield dat ook bij met een weeën tracker op zijn tel. Maar als de weeën doorzetten en eventueel een weeenstorm erbij dan kan zon tracker je echt gestolen worden
whahaha dat geloof ik ook Het is wel handig voor dat we naar het ziekenhuis gaan, om de hoeveel tijd en hoelang. Er zijn er 6 voor de android wat ik zo snel kon vinden. Heb er 2 geinstalleerd Labour Timer en Contraction Timer voor de android
Ik heb contraction timer voor android gedownload. Kheb hem nog niet nodig gehad, maar dat zal niet lang meer duren. Ben nu 38,5 weken zwanger. Wanneer moet je precies timen? Als je op de piek vd pijn zit tot de volgende piek vd pijn?