ik heb ruim 3 weken elke avond voorweeen gehad. diarree enz... toch ben ik pas met 41+4 bevallen na 2 keer gestript te zijn pffff ik dacht dus echt dat ik eerder zou bevallen! en dan duurt het errug lang zal ik jullie vertellen!!!!
dit willen we dus niet horen....... Hier ook hoor, overmorgen 40 weken, en heb wel eht gevoel dat vanacht nog wat kan gebeuren, maarja waarom? wc ging lekker vanacht (ahum...) hele dag harde buiken en gewoon 'een gevoel' ofte wel... zal morgen wel gewoon normaal wakker worden ben ik bang als ik dit zo allemaal lees... en ik had me er zo op verheugd.... edit, hebben jullie het ook zo warm bij vlagen??? Lijk wel in de overgang man, tjee!!!
pff ja ik voel me ook echt af en toe in de overgag haha... heb ook giga last van opgezwollen handen en voeten de hele dag en doet ook zeer. ik koel ze onder de koude kraam maar preig is anders. slaap snachts ook heel beroerd,nog meer mensen die heir last van hebben?.. morgen naar de vk en heb veel last van krampen enz dus maar eens kijken of er al wat ontsluiting is .. gr gemma
hier nog eentje hoogzwanger en aan het wachten... het enige waar ik nu last van heb is dat ik regelmatig even naar het toilet moet rennen. Verder wat meer harde buiken de laatste week, maar verder bijna niks geen klachten. Mag ik vragen waarom jullie zijn gestript? Ik bedoel... jullie zijn de 40 weken toch nog niet voorbij?
vanochtend naar de vk geweest helaas was ik niet te strippen slijmvlies was nog te dik. hoefde er ook niet op te rekenen eerdaags te bevallen jammer maar helaas. nu wachten tot volgende wk hopenlijk kunnen e me dan wel strippen. ik heb t gevraagd omdat ik maar zon 4 uur per nacht slaap maar ook nog een dreumesje van 15 mnd heb lopen dus echt rusten lukt ook niet. t niet slapen in combi met andere klachten heeft er toe gezet dat ze in ieder geval wel wilde maar dus niet kon. ben nu 39+1 bij mn dochter ben ik bevallen met 38+1... gr gemma
Ik heb ook veel op voortekenen gelet zo vlak voor de uitgerekende datum, maar er is eigenlijk geen pijl op te trekken. Ik had veel voorweeën en harde buiken de dagen van tevoren. En toen op een nacht werd ik wakker van weeën. Ik weet niet precies hoe het doorgezet heeft, want twee uur daarvoor was ik nog wakker geworden om naar het toilet te gaan en toen was er niks aan de hand. Het kan zomaar opeens omslaan. Hoop voor jullie dat je niet lang meer hoeft te wachten!
Ik ga er denk ik maar vanuit dat ik de 41 weken ga halen..... De ene dag voel ik me beter dan de andere dag maar goed.... Mijn gevoel zegt vaker dat ik ga overlopen dan eerder bevallen, maar 1 ding is zeker: over 3 weken hebben wij ons wondertje in onze armen en weten we eindelijk wat het is!
Hier ben ik ook bang dat ik overtijd gaat. Vind wel vervelend aangezien onze knul al 4.5 kilo nu geschat word. Helaas ligt hij ook nog niet ingedaald dus verwacht maar dat het dan ook langer gaat duren.
Ohh, vandaag ook hier heel erg aan t rommelen, even stukje gefietst, ze zeggen dat bewegen helpt... Steeds krampen maar geen duidelijk begin of eind, ook geen regelmaat! Harde buiken komen en gaan ook en hoofdpijn.. Ohhh hoop zo op dit weekend maar kan ook nog 3 weken duren...
Hoer rommelt het al sinds vannacht... Maar het wilt niet doorzetten, wie weet zit ik ook nog 3 weken met al dat voorwerk... Het maakt een mens echt zoo onzeker
Hier is het ook heel druk in de buik, toen straks de wasmachine uitgepakt en met het weer rehtop staan hbe ik even een kramp gehad en dat ik later op de bank lag leek er weer iets vn een kramp te zijn.... Verder gaat het vanonderen steeds zeerder doen en heb ik het gevoel dat het kindje echt voor de uitgang ligt te wachten.... Maar goed het is mijn eerste en weet dus echt niet wat ik moet verwachten of moet voelen. Ook denk ik af en toe dat ik wat vruchtwater verlies (druppeltjes) maar als ik op mijn hand blaas heb ik niet echt het gevoel dat er echt wat gaat lopen.... Dus is het maar de vraag of het gewoon hele dunne afscheiding is of toch af en toe wat vruchtwater..... Het is wel heel helder en zit niet echteen geur aan.... Maar goed ik wacht gewoon rustig af totdat er echt weeen gaan komen en neem tot die tijd voor het lopen en al af en toe maar een paracetamol......
hier ook heb al last van weeen maar die komen echt onregelmatig heb wel al 2 dagen volle rug weeen... maar ja we wachten af ben nog vroeg dus.... @ bren geloof me als het zo ver is weet je het gelijk je voelt iets wat echt pijn doet en ff aanhoud en dan weer weg is...
hoi hoi, Ben vandaag 39+1 en ik heb soms erge steken vanonder. Maar of dit voortekenen zijn. Krijg met precies 40 weken een geplande kz als het niet vanzelf begint. Dus spannend. Aan de ene kant hoop ik dat het vanzelf begint en goed doorzet dat ik natuurlijk kan bevallen zodat ik sneller op de been ben aan de andere kant weet ik ook dat ik nog max 6 dagen zwanger ben echt een raar idee. Vind het wel gezellig om hier mee te kletsen en elkaar te steunen deze laatste week(en) voor jullie.
Voorweeën had ik toen ook zo erg last van!! pffff En dat kan best al pijn doen!! Maar toen het bij mij echt begon was het wel erg duidelijk..... De pijn was gelijk enorm scherp... en kwam heel snel al om de paar minuten. Liep steeds te ijsberen...... dus voor mij was het al snel goed duidelijk....
Hier ben ik t niet mee eens, bij R. (al was het de tweede!) wist ik t echt niet. Heb getimed, toen er echt regelmaat in zat en dat een uur lang maar gebeld.. Want dat moest zo hadden ze me verteld hihi.. Nouja, toen ze kwam had ik inderdaad al 4 cm ofzo. Dus dat is best lastig nog!! Helemaal met veel voorweeën, je weet echt niet meer wat wat is op een bepaald moment. DragonBerry, hier vanaf zondag een constante zeurende pijn maar ook ziek geworden zaterdag. Denk dat t daardoor niet door kan zetten.. MAAR heb dus net als jij sinds gister een enorm drukkend gevoel, alsof ze er zo uit floept! En nu steeds wat waterige afscheiding denk ik? Of toch vruchtwater? Weet t niet, hoest me de longen uit mijn lijf en en komt wel zo af en toe wat mee.. Mja ben zo incotinent als een gieter de laatste tijd Dus weet het niet! Drink ook veel dus ik kan niet echt verschil zien mocht dit vruchtwater zijn.. Dan is het iig helder en hoef ik pas morgen te bellen. Lastig hoor
Incontinent ben/was ik niet maar alles gaat nu wel anders voelen en zou haast denken dat het toch gaat beginnen..... Maar goed ben nu nog mooi op visite bij me schoonouders zo lekker baar huis douchen en dan maar naar bed. Zie ik dan wel wat er wel of niet gaat gebeuren, ze zijn hier in elk geval nog niet op de hoogte van hoe en wat ik voel, wil eerst minder twijfel hebben....