Bevalling op komst?

Discussion in 'De bevalling' started by DragonBerry, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

Jan 15, 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gisteren wel krampen enzo, nu weer helemaal niets.... Frustrerend hoor! Vanmiddag weer verlos ben benieuwd wat die gaat zeggen....

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog geen baby :(

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    Hier ook niks... Voel me weer gewoon normaal...

4. Danoeni

Danoeni Nieuw lid

Sep 14, 2012
    2
    0
    0
    Noordwijkerhout
    hoi,

Zelf heb ik al een ruime week van pijnlijke harde buiken. Nu maar rust houden van de vk. Nu steeds krampen in me onderbuik hoofdpijn en erg moe. Kan echt niet meer wachten tot het gaat beginnen.

Dus heb mezelf er maar op ingesteld dat ik waarschijnlijk nog 3 weken moet wachten. in plaats van de 5 dagen die ik 'officieel' nog moet.

Groetjes

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Was gisteren uitgerekend. Bij de vk bleek dat ik wel een weke bmm had en een vingertop ontsluiting.
    Vannacht behoorlijke pijnlijk harde buiken gehad, maar helaas nog geen baby.....

6. Danoeni

Danoeni Nieuw lid

Sep 14, 2012
    2
    0
    0
    Noordwijkerhout
    Spannend! Hopelijk besluit de kleine snel te komen.

7. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Hier is alles nog rustig, op wat rommelende darmen na. Die gaan echt van het ene uiterste naar het andere, best irritant. Heb wel wat meer krampen en harde buiken de laatste week, maar kan er echt nog niks van maken hoor. Heb ook geen idee of het voorweeën zijn.

8. wonder2opkomst

Aug 16, 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend ineens enorme kramp moest gewoon even blijven staan. Dus ik jippie het begint. Maar nee hoor het trok weg en na een kwartiertje moest ik naar het toilet. Vond het gewoon jammer.

Ik krijg een geplande kz omdat ik niet wil worden ingeleid, heb 22 uur weeen gehad bij de vorige bevalling en uiteindelijk maar drie cm gehaald toen alsnog een kz. Nu mag niet zulke hefitige opwekking meer vanwege het litteken en ik heb er gewoon geen vertrouwen in. Plus dat ik vorige keer ben bevallen met 42 + ! en heb nu aangegeven dat ik niet weer tot 42 weken wil lopen vond het maar niks voelde de baby steeds minder en zo echt rot die twee weken. Gyn was het hier mee eens dus afgesproken dat het spontaan moet beginnen en doorzetten en anders kz.

Hier dus nog niets en bij jullie ook niet. Heb wel soms dat ik helemaal onderin mn rug pijn op voel komen en dat trekt dan met een minuutje wel weer weg maar doet echt zeer. Zou dat een voorwee kunnen zijn. Want in mn buik heb echt nog geen voorweeen of iets.

Dames succes dat we spoedig onze kleine vast mogen houden.

9. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    nope, bij de eerste niet aan voelen komen: we zijn nog lekker uit eten geweest 'savonds en toen we terugkwamen had ik elke 3 minuten een wee van een minuut en 4 cm ontsluiting...vijf uur later was de kleine man er en was ik achteraf bezien vanaf ongeveer 12 uur die middag bezig.

Bij de tweede heb ik 17 weken weeen gehad dus had geen idee wanneer het echt zou beginnen. Om 12 uur ben ik nog gestript door de vk en thuis gekomen had ik binnen een half uur een minuut wee, een minuut rust, dan weer een minuut wee... We weten nog steeds niet of ik allang begonnen was of dat dat het begin was;) Liep ook al weken met ontsluiting en begon de bevalling met 5 cm:) Weer was de kleine man er met 5 uur:)

Ben heeeel benieuwd of het nu met de derde anders zal gaan!

10. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is een zondag onze zoon geboren :) Na een zeer snelle bevalling!... Dus meiden hoop dat het bij jullie nu ook door gaat zetten.

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    3,223
    0
    36
    Gefeliciteerd Pompeltje!

Hoop iinderdaad dat het hier snel door gaat zetten. ;)

12. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Ah, gefeliciteerd!! Hier inmiddels 41`weken maar nog niets...:( ben vandaag gestript, dus hopen dat dat wat doet... en anders donderdag inleiden, niet mijn eerste keus, maar ben het echt goed zat!

13. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

Dec 27, 2011
    671
    0
    16
    Ons meisje is vandaag om precies 0.00 geboren, ben gister ingeleid omdat de vliezen meer dan 24 uur waren gebroken, had al wel ontsluiting bleek later

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

Welke naam hebben jullie haar gegeven??

15. gemma87

gemma87 Actief lid

Mar 14, 2011
    371
    2
    18
    vandaag gestript bmm was goed week en een vingertop onsluiting.
    vanaf dak gestript ben weeen,bleek er tijdens het strippen ook wee bleek maar dat voelde ik dus niet, op het moment komen ze om de 10 a 15 min.
    ben dus benieuwd of t door gaat zetten, ben overginds nu 40+1 dag.
    Dames die bevallen zijn gefeliciteerd.

gr gemma

16. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

Nov 16, 2011
    1,157
    1,039
    113
    Had gister het gevoel dat het aan het beginnen was..niet dus..
    Heel de dag gevoel van rugweeen, lichtelijk, toen lekker een douche genomen en toen verergerde het een beetje, rugpijn, afgewisseld met krampen en harde buiken die om de 10 min kwamen.
    Savonds toch maar even gebeld, maar de pijn moest heftiger worden en moest nog maar een douche nemen.
    Onder de douche werden de krampen wel weer wat erger maar het zet gewoon niet door..echt frustrerend zeg..
    Blijf vandaag gewoon last hebben van lichte rugpijn en krampjes...nu maar weer afwachten..

17. gemma87

gemma87 Actief lid

Mar 14, 2011
    371
    2
    18
    nou ik ben vanacht om half 3 bevallen van een gezonde zoon van 3860 gr !...
    bij mij heeft t strippen dus goed geholpen was een best heftige bevalling ma heb t thuis gedaan en zonder kleerscheuren eruit gekomen erg fijn dus...

gr gemma

18. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Onze dochter ROOS is afgelopen zondag om 3.38 geboren, ze is kerngezond en zoooo mooi.. Liefs Kim

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd alle bevallen dames!!!

20. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Jeejh! Ook ik ben EINDELIJK na 9 dagen overlopen bevallen. Vorige week donderdag. Helaas is de inleiding uitgelopen op een ks, maar dat is ok, heb er een prachtige zoon voor terug gekregen!:D blijkt het cliche toch nog waar, 'er is er nog niet 1 blijven zitten..';)

Share This Page