Ik vraag me eigenlijk af hoelang jullie in het ziekenhuis moesten blijven na een keizersnede. Mijn zoon is al bijna 12, dus 12 jaar geleden was dat nog 8 dagen. Nu zal dat al wel heel wat minder zijn. grtssss daisy
Meestal mag je op dag 4 naar huis. En heb je dus nog 4 dagen kraamzorg, 5 dagen met ontslagdag meegerekend. Dit alles wel als alles goed gaat met jou en de kleine natuurlijk. Evt. krijg je nog verlenging van 2 dagen (dag 9 en 10) als het nog niet oke met jou of de kleine gaat. Heeeeel soms wordt er op dag 3 al gezegt van je mag naar huis (ook afhankelijk van ziekenhuis en je herstel). Maar meestal dag 4 omdat het toch een buikoperatie is. Mag ik vragen waarom je een keizersnede krijgt?
Hier heb ik op maandag 23 juli een keizersnede gehad ons zoontje is om 14.59 geboren. En op woensdag 25 juli was ik om 10.30 alweer thuis. Dus nog geen 48 na de keizersnede was ik alweer thuis. Hier ga je als het goed met je en de baby gaat op dag 2 of 3 naar huis.
Mijn dochter is op dinsdag geboren en ik was op vrijdag thuis. Maar ik had op woensdag zoveel pijn dat ik mn bed nog niet uit kon, dus liep een "dag achter". Heb thuis nog een week kraamzorg gehad, dus tot ze 10 dagen oud was.
Hier nog 2 dagen extra kraamzorg gehad. Had het eigenlijk helemaal niet nodig. Maar onze verloskundigepraktijk indiceert standaard 2 extra dagen kraamzorg bij een keizersnede.
ik vroeg me het gewoon af hoeland je dan in het ziekenhuis moest blijven. ik zei niet dat ik keizersnede kreeg he .
Ik heb 28 juli 2010 een keizersnee gehad, en de volgende morgen kon ik alweer helemaal zelf douchen. Ik zou die morgen daarna al naar huis mogen maar mijn dochtertje dronk niet en werd dus opgenomen op de NEO. Hierom mocht ik blijven maar voor mezelf was dat eigenlijk niet nodig. Toen zij is ontslagen ging ik ook naar huis.
Belgje: Oke, ik dacht dat je het wilde weten omdat je zelf er een zou krijgen. Maar als dat niet zo is, ook niet teveel stil staan bij dingen die kunnen gebeuren
Ik heb tijdens de intake te horen gekregen dat ik 3 dagen na de operatiedag naar huis mag, als alles goed gaat.
Hier donderdag op vrijdag nacht keizersnee, maandag mocht ik naar huis en heb tot zondag kraamzorg gekregen.
bij de eerste op woensdagmiddag ks gehad en op zaterdagochtend naar huis. bij de tweede zondag om 17.31 uur ks gehad en op dinsdag om 15.00 uur naar huis. kraamzorg gehad t/m de dinsdag erop. extra dagen gehad ivm slechte genezing wond.
donderdag op vrijdag nacht de sectio gehad, zondag ging ik op eigen verzoek naar huis, moest eigenlijk blijven tot maandag van het ZH Wel 2 dagen extra kraamzorg gehad gelukkig! Die had ik ook echt wel nodig..
Bij de eerste do bevallen di naar huis Bij de tweede op ma bevallen en vrij naar huis Bij de derde op vrij bevallen en ma naar huis. Heb bij alle 3 keren kraamhulp gehad tot de beeb 14 dgn was.
Bij de eerste de volle acht dagen maar toen was ik wel zo ziek van de HELLP dat ik toch nog 3 weken daarna niet kon lopen, dus dat was niet zozeer alleen vanwege de sectio. Bij de tweede op zondag middag een sectio en op dinsdag middag naar huis.