bevalling op komst?

Discussie in 'De bevalling' gestart door chadee, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    De laatste 2 dagen ben ik wat misselijk, moet ik vaker naar de wc, veel moe, lichamelijk aardig onrustig. Ook heb ik al een tijd last van harde buiken met zo nu en dan pijnlijke steken en ben ik mijn slijmprop al kwijt. Zal t nog lang duren voordat de bevalling zich aankondigd?

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik heb al deze klachten al vanaf maandag (en al voorweeen/harde buiken sinds week 37) en ben nog niet bevallen! :(

Valt helaas dus helemaal niets van te zeggen......

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik voel me de laatste tijd ook niet echt zo lekker, erg moe, last van krampjes en ongi pijn en soms wat harde buiken( denk ik tenminste)
    Demk dat er idd nog niks over te zeggen valt.
    Succes!

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Valt niks van te zeggen helaas... Bij mijn tweede heeft het weken zo 'gerommeld' voordat het doorzette. De eerste uren van de bevalling heb ik dus volgehouden dat er nog niks aan de hand was: dit had ik immers al weken? Toen vk kwam toch al 6 cm ontsluiting.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Dat rommelen kan helaas echt wel even duren... Hier had ik een week voor de bevalling af en toe wat voorweeen (die gingen onder een warme douche weer weg).

6. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Ik herken het ben nu 39 weken en 2 dagen en bij mij rommelt het al van week 37!! De laatste week ook echt een onrustig gevoel en poets elke dag mn huis van onder tot boven!
    Maar er heeft nog niks doorgezet dus we wachten maar af! Meer kunnen we niet doen meid!
    Succes he met de laatste loodjes
    Liefs

7. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Oooh, dat poetsen is een ramp hè. Was ik bij de eerste obsessief mee bezig en nu weer. Bah, alleen daarom al wil(de) ik bevallen. Werd doodziek van dat gepoets maar ik kon de behoefte niet weerstaan om alles spik en span te hebben.

8. born2bfree

3 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dat nu ook al een paar dagen maar nog steeds niks..
    afwachten maar he! sterkte!!

Deel Deze Pagina