is het waar dat je de bevalling kan opwekken door seks? sinds ik dit gehoord heb wil ik geen seks meer...
Er zit een stofje in de sperma waarmee de bevalling sneller op gang kan komen, maar dan moet de baarmoeder wel rijp zijn.
Ik had al een paar weken last van harde buiken en menstruatiepijn. Ik heb vorige week donderdag nog sex gehad en de dag erna lag ik in het ziekenhuis omdat mijn bevalling begonnen was (is gelukkig tegengehouden kunnen worden) Ik weet niet of het toeval is en dat het zowiezo begonnen zou zijn,maar dat die keer er teveel aan is geweest In elk geval neem ik nu geen risico meer! Ik denk dat als alles goed gaat en je geen problemen hebt je nog gerust sex kan hebben tot op het laatste moment.
kan sex dan ook de bevalling in gang zetten als je een verweekte baarmoederhals hebt? Ik heb nog geen opening maar wel al weeën die niet doorzetten en dan die verweekte baarmoederhals!
oei, opletten dus! Ik dacht dat een verweekte baarmoederhals niet het eigenlijke begin kon zijn van de bevalling als je dan sex hebt! Tja, even niets dan zeker?!
Ik zou het risico toch niet nemen hoor! De gynaecoloog wou een paar dagen geleden gewoon GEEN inwendige onderzoeken doen voor niks te stimuleren en het babytje kan nog beter even blijven zitten Bianca:Heb jij ook zo gemengde gevoelens?Langs de ene kant hoop ik dat als ik zondag met de weeenremmers stop dat de bevalling dan toch in die week op gang komt maar langs de andere kant wil ik dat ze toch zeker de 37 weken haalt.Is zo tegenstrijdig allemaal
ja idd. Ik wil dolgraag ons zoontje zien en knuffelen maar langs de andere kant zou het beter zijn als hij nog even bleef zitten voor zijn eigen bestwil! Maar het is nu gewoon afwachten. Als hij komt komt hij. Elke dag spanning!
Toeval of niet , we hadden sex en een kwartier later kreeg ik weeen ! terwijl ik net 37 weken zwanger was en er geen sprake was van het een of ander want smiddags had ik in het ziekenhuis nog aan de ctg gelegen en was er geen sprake van weeenactiviteit
Een kwartier na de sex waren bij bij de weeën begonnen en de volgende dag ben ik bevallen met 36 weken zwangerschap. Het kan dus wel van invloed zijn, maar dan is het niet alleen de sex. De baarmoedermond moet er klaar voor zijn.
ja zoiets heb ik ook gehad.. maar dan met 26 weken.. bleek ook dat mijn baarmoedermond er al klaar voor was.. daarna maar geen sex meer gehad tot aan de bevalling...
Ik heb net mijn vriend al een mailtje gestuurd op zijn werk, met een link naar dit onderwerp, dat ie het druk krijgt deze week