Omdat mijn bloeddruk behoorlijk fluctueerde had de vk besloten om mij op dinsdagochtend (27 februari) te gaan strippen. Dinsdagavond wat last van voorweeën en rond 0.00 besloot ik het eens bij te gaan houden of er regelmaat in zat. En jawel.. ze kwamen eerst om t kwartier. Ik ging douchen om te checken of het weg ging of erger werd. Het werd heviger. Om 5 uur s morgens heb ik mn man wakker gemaakt en gezegt dat t ging beginnen. Toen had ik al een uur weeën om de 5 minuten die nog net uit te houden waren. Mn man belde de vk na een kwartier en ze kwam kijken. Ik had toen al 6 cm ontsluiting. Ze besloot terug te komen om 9 uur. Toen ze om 9 uur terugkwam bleek ik al 8 cm te hebben. Om 11 uur was t ong 9 cm maar ik had ook nog n hele rand 'staan' en ondertussen had ik al behoorlijk bloed verloren. Ze besloot dat ik naar t ziekenhuis moest. Ik mocht niet meepersen met de persweeën die ik toen al had ivm het bloedverlies. Dit vond ik nog t ergste. In het ziekenhuis aangekomen bleek ook dat de kleine niet in de goede spildraai lag ( een halve slag nog gedraaid). Er werd besloten dat als er binnen een uur te weinig veranderd was, ik een keizersnee zou krijgen. Gelukkig mocht ik toch uiteindelijk persen en de weeën kwamen om de minuut dus toen ging t snel.. Ik werd na dat uur weer 'bekeken' en er werd geconstateerd dat ik ingeknipt moest worden. Na t inknippen duurde t nog 1 wee en kwam Justin ter wereld op 28 februari om 12.47. Omdat er geen complicaties oid waren, mochten wij na 3 uur naar huis. En nu genieten we heerlijk van Justin!
mooi meis! geniet van je heerlijke kereltje! het is een pracht menneke... ps toch geholpen het strippen... denk datik er maandag ook maar om vraag!
Patroeschka van harte gefeliciteerd! met de geboorte van jullie prachitige zoon Justin! En natuurlijk ook felicitaties naar de man Van patroeschka! geniet er allemaal van!\ groetjes wendy
Gefeliciteerd met de geboorte van Justin! Geniet maar lekker van jullie mooie mannetje. Liefs Manuela
Jammer dat je niet gewoon thuis kon bevallen. Maar het belangrijkste is is dat met jou en je kleintje alles goed is Gefeliciteerd meis