Ik weet niet of er een verband is maar ik heb niet bewust aan opwekken gedaan maar wel de dag voor de avond dat de bevalling begon flink veel gelopen over de markt. Echt wel enkele uren. Ik zeg nog altijd dat dit het heeft opgewekt. Of zou het toeval zijn geweest? Ik ben op 40,1 bevallen. De bevalling begon 2 uur na de uitgerekende datum.
na 40 weken acupunctuur geprobeerd; geen effect... op 41 weken laten strippen. Ik had wel het idee dat het wel in gang zette, maar uiteindelijk pas 3 dagen later bevallen ze is gekomen toen ze er klaar voor was
Haha hier met 38 weken gezegd dat hij wel mocht komen dat ik er klaar voor was, zijn wieg was helemaal af, de geboortekaartjes waren geregeld en ons nieuwe matras was binnen. Die nacht braken mijn vliezen. De geboorte zelf was pas met 38,3 weken en werd opgewekt in het ziekenhuis. Ondanks de gebroken vliezen wilden de weeën niet op gang komen.
Ik had een thee wat de bevalling op zou kunnen wekken.. met 38 weken ben ik die begonnen met drinken (grootste reden was dat ik hem heeeeerlijk vond!!) en pas met 41+2 besloot Levi dat hij wilde komen De baby komt wanneer hij/zij er klaar voor is