Bevalling opwekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSNDY19x, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

zijn er hier meiden die de bevalling proberen of hebben geprobeerd op te wekken?
    Ik ben het hellemaal beu nu met 38 weken en wil dat de kleine meid er zo snel mogelijk uit komt.
    ik geloof niet alle praatjes die de bevalling kunnen opwekken, maar zijn er dingen die jullie bijv. doen/gedaan hebben wat een beetje hielp.

mijn vriend word ook hellemaal gek van mij 's nachts, ik kan niet meer draaien alleen als ik mij aan hem vast klem al mijn botten bij mijn vagina zijn overgevoelig.
    De gyna heeft wel tegen mij gezegd je baarmoedermond is al hellemaal week en nog iets ben ff de naam kwijt maar hij kon nog niet bij mijn vliezen komen..

Ik ben benieuwd na jullie verhalen!

Liefs, Sandy

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    :D seks al geprobeerd?
    Dit heeft bij mij toen wel geholpen ;)

Maar goed zusjelief is vandaag 40+3 en die blijft maar bezig en er gebeurd niks..
    Maar je weet het nooit.. omdat het bij jou ook al week is van onder. Niet geschoten is altijd mis :) (je moet er natuurlijk wel de fut voor hebben ) Succes!!

3. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik lees ook mee. Ben er ook helemaal klaar mee ivm zware BI. Mijn baarmoedermond is ook al verweekt, heb al 2 cm ontsluiting en ben al gestript en heeft niet geholpen :(

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw

seks heb ik gisteravond dus geprobeert heeft tot nu toe geen effect gehad helaaaaas ;( stom he dat het bij sommige wel werkt en bij de andere niet he xD

@ mama van isabella, ja die rot BI ook he ;( Ik heb dus precies t zelfde! ik ga maandag bij de gyn echt vragen of ik ingeleid mag worden, en strippen? doet dat auwa?

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw
    en het leuke is ik ben zojuist mijn slijmprop verloren! Geen bloed erbij dus hoef nog niet na ziekenhuis buik begint nu wel te borrelen enzo.
    dus laten we hopen dat ze snel komt en de seks inderdaad wel geholpen heeft misschien haha xD

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.249
    6.770
    113
    ik hoop voor je dat het doorzet.

7. Alita

Alita Niet meer actief

niet veel meer dan afwachten kun je doen meid....succes hoor!!!

8. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    hmm ik moet sennepeulenthee drinken voor verstopping, maar mag maar 1 kopje per dag omdat het ook weeen kan opwekken?
    Wellicht daar een lekker potje thee mee zetten?
    Succes met de laatste loodjes in ieder geval!

9. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw
    bedankt voor de tips en bedankt voor het medeleven!
    en jullie horen zowieso nog van me als het meisje er is en als de weeen beginnen etc etc.

Liefs!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.211
    6.051
    113
    Ik wou dat ik het wist :D:D:D..
    Sterkte meid met de laatste loodjes!

11. Mama van Isabella

8 jul 2009
    599
    0
    16

Das toevallig. Ik verlies sinds vanmiddag ook een hele hoop slijm. Wel doorzichtig. Echt slijmpropjes zeg maar. Maar strippen doet geen zeer hoor. Je moet wel even goed ontspannen en lekker voelt het natuurlijk niet maar echt zeer doet het ook niet.

12. Alita

Alita Niet meer actief

dames het kan een begin zijn maar ook weer niet dus hoop er niet teveel op.....wil je niet horen nu he?

Maar ik hoop voor jullie dat het is begonnen hoor....bij mij begon het eerst met de slijmprop, paar dagen later opeens heeel erg naar de wc.(huhm je snapt me wel he) en 1a2 dagen later braken de vliezen....

Maar zet m op als het begint!!!

13. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw
    dankjewel voor je reactie cindy24 en ik verheug me er ook niet al te veel op hoor ik denk ook niet dat het nu gaat beginnen ofzo, men buik borrelt al een paar weekjes en ja die slijmprop zegt soms inderdaad niks!

@mama van isabella; haha we zitten in hetzelfde scheutje! xD

14. Alita

Alita Niet meer actief

je bent op je einde dus heeeeel lang duurt het niet meer....spannend he?

15. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw

heel spannend ja maar ben t ook hellemaal dood moe en kan gewoon niet meer vandaar dat ik er zo zsm vanaf wil!! ;$

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja de laatste loodjes wegen het zwaarst meid....moet jij maar eens zien wat je allemaal kunt!!

17. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw
    haha hoezo wat bedoel je meid?

18. Alita

Alita Niet meer actief

jij zegt ik ben moe en kan niet meer maar straks met de bevalling ben je een "monster" hahahahaha

19. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.803
    676
    113
    Vrouw
    haha dat denk ik ook wel ja xD ik ga iedereen verrot schelden van de pijn denk ik haha nee geintje ;P

20. Mama van Isabella

8 jul 2009
    599
    0
    16

Hoe voel jij je nu? Nog steeds buikpijn?
    Ik heb nog steeds veel buikpijn. Nu ook lage rugpijn erbij en nog steeds veel slijm wat ik telkens verlies.
    Wel spannend allemaal he :D

Deel Deze Pagina