Bevalling opwekken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by xSNDY19x, May 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Zucht.. hier nog iemand die het beu is.. :p

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    @ mama van isabella, ja mijn buik borrelt nog steeds maar heb ook pijn vanuit mijn rug ma het is helaas niet zo heftig om het ziekenhuis te kunnen bellen grr..

mijn slijmverlies is alweer gestopt althans ben net weer na wc geweest en toen zat er geen slijm bij..

bij mij kan het trouwens ook geen afscheiding zijn want ik gebruik hiervoor lactacyd omdat ik er heel veel last van had en dit is gewoon echt slijm wat ik vanmiddag 4x had bij het afvegen!

hoe gaat het nu bij jou dan meid?

3. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Tsja eigenlijk hetzelfde als bij jou. Ook paar keer dikke brokken slijm gehad en veel buikpijn en lage rugpijn maar nog niet zo erg dat we hier al in de startblokken zitten. Lig op bed, filmpje kijken enzo en voel me verder prima. Het zal wel wat voorwerk zijn want die buikpijn doet wel pijn maar niet grandioos erg ofzo.

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    Vervelend hè meid.. Ik heb overigens niet echt brokken verloren ma echt paar slierten maar.. Afwachten meid geniet lekker van je film en probeer toch nog ff goed te slapen.. Xx

5. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Of het toeval is weet ik niet, maar het weekend voor mn bevalling heb ik bitterlemon gedronken, van die halve liter flesjes die te koop zijn bij de aldi, en de maandag einde van de middag zijn mn weeen begonnen, en 27 april in de nacht ben k bevallen van een mooie zoon.

Dus je zou dat kunnen proberen?

6. Mama van Isabella

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik lus geen bitter lemon :D En aan sex moet ik al helemaal niet denken :D:D
    Vannacht heel veel buikpijn gehad. Dacht echt dat het was begonnen. Ben uiteindelijk rond 2 uur in slaap gesukkeld en vanochtend was het natuurlijk helemaal over. Nu is het rustig hier. Ook geen slijm ofzo meer verloren.

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Kindje laat zich helaas niet dwingen (mits medisch word ingeleid ;)) welke "proefjes" je dan ook gebruikt.

Hij/zij komt wanneer ze er klaar voor is. Niet eerder en niet later !

Sorry meiden, nog even volhouden en dan kunnen jullie de rest van jullie leven gaan genieten van jullie kids!!!! :)

ps. @xSNYD19x, waarschijnlijk zijn die slierten slijm gewoon sperma geweest van je vrijpartij daarvoor ;)
    Dat heb ik nu ook de dag na de vrijpartij en bij mij is het echt de slijmprop niet ;)

8. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ik sluit me aan bij Astrid Het kan nog wel tot 42 weken duren dus maak je zelf niet gek met allerlei mogelijke voortekenen en trucjes om het op te wekken.. beebje komt als ie er klaar voor is echt waar! Probeer er nog van te genieten. Ik heb zelf bij de eerste tot 42 weken gelopen en daar ga ik nu ook maar vanuit kan het alleen maar meevallen...

9. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    Misz86 als ik momenteel aan bitter lemon denk hang ik al bijna boven de wc haha!
    @Astrid. nah ik ga na het vrijen altijd meteen na de wc en dan komt er altijd alles meteen uit, en heb derna ook nog gedouched omdat ik altijd heel veel last van mijn vagina heb na het vrijen, en het zag er gewoon heeeel anders uit dan sperma dat dacht ik namelijk in eerste instantie ook en daarom dat ik er ook nog echt goed na gekeken heb! en ik heb dat bij t ziekenhuis ook gezegd van seks en toen zei ze nah dan zie je het verschil wel dus vandaar dat hun ook zeggen tis echt slijmprop!

@ mama van isabella; Hier precies hetzelfde als bij jou, hele tijd buikpijn maar niks doorzettende he :(. ik heb nu ook geen slijm meer verloren! Maandag heb ik controle en ga even vragen om mijn inleiding dat wilde ze namelijk wel doen ivm die BI van mij! Hoop bij jou ook meid!

10. Alita

Alita Niet meer actief

meiden dat inleiden is geen pretje hoor!!!! Laat nu de natuur zijn werk doen jullie hebben al zolang gewacht...het hoort er ook gewoon bij dit stadium...

@Sandy je wet het niet meid....ik heb ook meer slijmverlies na de sex en slijmprop is het hier nog niet...

11. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    Ja snap ik Cindy24 maargoed t ziekenhuis zei t zelf dus ga gewoon op hun woord af en t rook ook gewoon anders (ja ik moest er van t ziekenhuis aan ruiken etc)

en inleiden is misschien geen pretje maar mijn kindje is te klein dus ze wilde me zowieso al gaan inleiden.. etc allemaal complicaties etc heeft t mee te maken ;$

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    hihi cindy24 heel toevallig moest ik meteen plassen nadat ik wat getypt had na je. en er zat weer slijm bij en heb dit keer geen sex gehad ;D

13. Alita

Alita Niet meer actief

hmm ja het kan maar ik wil alleen maar zeggen dat het ook iets anders kan zijn....maar zal vast wel je slijmprop zijn.
    Maar als je kindje te klein is waarom dan nu al bevallen, laat lekker groeien....als het nodig was hadden ze jou wel ingeleid...

Snap jullie wel heb ook ooit op het laatste zwschapsvergiftiging gekregen en zou ingeleid worden, was allemaal geen pretje maar toch vondt ik het fijn dat de natuur het heeft geregeld!!

14. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    ze willen mij ook inleiden door die groei achterstand omdat ik daardoor heel veel complicaties etc heb..

ik heb er niet om gevraagd gynaecoloog zei het afgelopen maandag zelf [a]

15. Alita

Alita Niet meer actief

welke complicaties dan? als ik vragen mag?

16. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,812
    689
    113
    Female
    de kleine die minder goed beweegt waar ik 2 weken voor opgenomen ben en de ctg's zijn niet optimaal dus ze valt soms weg etc en daarom willen ze haar niet te lang laten zitten

17. Mama van Isabella

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik zit er ook helemaal doorheen ivm hele zware bekkeninstabiliteit. Kan momenteel niet eens voor mijn dochtertje zorgen. Dus dat is ook zeker geen pretje!! Ze willen mij inleiden vanaf 39 weken maar ik ben er nog niet overuit of ik dat wel wil. Ik heb er geen ervaring mee maar inleiden lijkt mij ook geen pretje en bij mijn dochter heb ik een relatief "makkelijke" bevalling gehad. Heb liever dat het met wat hulp op een natuurlijke manier begint.
    Vorige week gestript. Ik denk dat ze dat a.s. maandag weer doen en ik zal vragen of er eventueel vliezen gebroken kunnen worden. Ik heb wel heftige voorweeën en vandaag verlies ik voor mijn gevoel liters slijm :( Alles zit eronder. Echt heel vies. Maar het is een beetje gelig van kleur en als ik wat licht druk zet komt er niks uit dus volgens mij is het toch echt geen vruchtwater. Maar ik zit er wel echt HELEMAAL doorheen :(

18. Alita

Alita Niet meer actief

@mamvanissabella.....lijkt toch een begin of niet?
    @Sandy nee dat is ook niet goed maar ze weten gelukkig wat ze doen tenminste......

Meiden ik hoop dat jullie snel je mooie wondertje mag vasthouden!!

19. Mama van Isabella

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik heb geen flauw idee joh. Je zou zeggen van wel he maar de weeën blijven vandaag weg. Maar zoveel slijm. Echt heeeeeeeel vies. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Zou mooi zijn als ons jongetje zich aankondigt op moederdag :D

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja je zou zeggen nu weet je wanneer het begint he hahaha...
    Nou je bent aan het rommelen zoals ze dat zeggen.....

Share This Page