Bevalling opwekken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xSNDY19x, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    mama van Isabella, ik zie dat dit je tweede kindje is.
    Ik hoorde van de verloskundige dat je bij een tweede kindje of meer al vrij snel 2 cm ontsluiting hebt en dat dit (helaas) niks zegt over de naderende bevalling.
    Hoop dat het bij jou wel wat doet, hier heeft seks trouwens wel geholpen en wat heel belangrijk schijnt te zijn dat je er wel zelf bij klaarkomt

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    @ cindy24; ja inderdaad daarom ben ik ook blij dat ze me willen inleiden zodat ze misschien beter kan groeien op mama melk.. ze denken ook dat dat beter voor de kleine meid is etc.

@ mama van isabella; he wat rot dat het niet doorzet joh ;O Ik leef heel erg met je mee eerlijk waar! Ik verlies ook nog steeds slijm ma niet echt liters ofzo! Gewoon hele tijd slierten etc.. zonder bloed.. wel borrelt mijn buik de hele tijd.. maar geen echte weeen helaas :( ik hoop voor jou dat je mannetje snel komt meid!

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja ga je bv geven? Dan groeit ze als kool hahahah

4. Seth

Seth Niet meer actief

nou hier hielp niets bij de tweede....
    had op 29 december al slijm en bloed verlies.... en constant rommels....
    op 8 januari al 2 centimeter ontsluiting.... en uiteindelijk besloot mevrouw op 13de eens te komen.... maar toen ook met een sneltreinvaart ook....
    was dus met 41w + 5 dagen!!

mijn eerste bevalling begon wel na een "stoeipartij".... maarja toeval??? met 40+2.....

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw

ik wil inderdaad bv geven als het natuurlijk lukt en als ze het natuurlijk wil hebben haha je weet het maar nooit he!

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bij mij hielp de wonderolie :D rond 18uur genomen 23 uur braken de vliezen en om 2.46uur is ons dochtertje geboren:$

7. Seth

Seth Niet meer actief

oei....
    zou ikzelf nooit aan beginnen.....

het schijnt vaak darmkrampen (laxerende werking) te veroorzaken die door de baarmoeder overgenomen kunnen worden... (===> weeen) MAAR het kan als bijwerking ook veroorzaken dat baby in het vruchtwater gaat poepen....

Denk schrijf het maar even.... voordat iedereen massaal aan de wonderolie gaat..
    (gelukkig is dit bij jou niet gebeurd)

8. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    ik had idd ook al op google.nl gelezen dat t kindje door de wonderolie kon gaan poepen in het vruchtwater dus begin er zowieso al niet aan hihi xD

9. Alita

Alita Niet meer actief

waarom zou het niet lukken meid de bv!!!
    Hier ging dochter al naar de borst na de geboorte had ik het niet eens in de gaten...

10. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    haha ja weet ik, ik ben een nogal onzeker meisje (ivm verleden) en in het ziekenhuis zeiden ze ook al toen ik daar 2 weken lag van ja je moet je er geen zorgen om maken 9 van de 10 keer lukt het wel! Maargoed we moeten het maar ffies afwachten xD

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar wel met de juiste instelling beginnen he;)
    anders had je een cursus moeten volgens want van het zk zelf moet je niet teveel verwachten meid...

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    hmm jaa ik wilde ook wel cursus volgen maar uhm ja hoe moet ik het zeggen ik ben heel erg bang voor nieuwe dingen zoals onder andere nieuwe mensen ontmoeten etc etc ;$. en ga daarom ook nooit ergens heen zonder men vriend ofzo (hij is voor mij mijn bescherm engel!)

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

voor zover ik weet komt de olie niet in je bloedbaan terecht dus ook niet in die van de baby;) de olie werkt alleen in de darmen van de moeder;) volgens de gyn ;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje....en straks met je kindje dan? Mischien niet zo`n leuke vraag maar dat denk ik dan wel gelijk...krijg je hier therapie voor ofzo?

15. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    ik krijg hier geen therapie voor omdat ik pas sinds 1 jaar terug in NL ben en eerst men leven gewoon op een rolletje wilde en eerst kindje wilde! en heb er ook bewust voor gekozen om zo snel al kindje te nemen zodat ik misschien ook zelf wat losser kom.. en ja we zullen zien hoe het gaat als de kleine er is, en als die angst aanhoudt ga ik er wel achter aan ja [a]

16. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0

Hier ben ik het niet mee eens..
    Ook ik wilde heel graag borstvoeding geven bij mn eerste, maar nooit een cursus gehad. Na de bevalling moest ik nog een nachtje in het ziekenhuis blijven, maar de verpleegkundigen in het ziekenhuis hebben me ontzettend goed geholpen bij het geven van borstvoeding hoor!!

Xsndy19x, het gaat vast allemaal goed komen als je kleine er is!

17. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    hoi dames.

ik heb mijn kleine meid nu inmiddels al zo'n 28 uur niet meer gevoeld en heb net het ziekenhuis gebeld, ik moet na het ziekenhuis komen voor ctg en verder onderzoek dit omdat ik toen ben opgenomen 2 weken omdat ik de kleine niet voelde en de kleine achter ligt met de groei dus zijn ze bang dat de kleine zich niet meer fijn voelt in mijn buikkie!

Ik hoop dat het goed gaat met mijn kleintje! maar ben toch wel bang eigenlijk omdat ik mezelf ook al 2 dagen niet 100% lekker voel..

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs!

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Sterkte meis!

Goed dat je gebeld hebt hoor.. je kan beter 10x teveel bellen dan 1x te laat.
    Ik hoop dat alles goed is met je kindje en je gewoon een mooie duidelijke hartslag te zien krijgt. Rustig aan hoor... want stress kun je nu ook niet gebruiken.

Over dat borstvoeding: dat hebben ze mij ook gewoon in het ziekenhuis uitgelegd hoor... En verder had de kraamhulp me alles goed uitgelegd ;)

Sterkte!!

19. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    ik ben net terug uit het ziekenhuis en er was gewoon een duidelijke hartslag te zien. en ik moet nu gewoon alweer elke dag terug komen totdat ik de kleine zelf weer voel.. pff ik word er zo gek van, laat me gewoon bevallen (inleiden) want hier ga ik dus van stressen en ze zijn zo onduidelijk elke keer.. en nemen NIKS serieus!

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja meis, ze doen het niet voor niks denk ik.. het inleiden.
    Ik snap je onzekerheid, maar denk aan je baby.. alle cm en gr wat ze nog groeit is mooi meegenomen.
    Rustig aan!!

Deel Deze Pagina