Bevalling poes begint?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eva2011, 22 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik denk het niet.

Biny vindt dit leuk.
  2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Je bent zelf verantwoordelijk voor zo'n beestje.
    Zij kan er niets aan doen dat ze buiten is gekomen of zwanger is.
    Ze kan ook niet zelf naar de dierenarts wandelen.
    Jij constateert dat ze zwanger kan zijn er dat er nu iets mis is met haar. Jouw verantwoording dus om haar naar de da te brengen.
    Wat is je rede om het niet te doen vandaag of gisteren?

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ah gossie, ze likt sinds drie dagen luid smakkend haar achterste en mauwt sinds gister alles bij elkaar. Vooral dat laatste.... misschien heeft ze wel veel pijn. Ik begrijp echt niet dat je nog geen contact hebt opgenomen met de dierenarts. Ik zou het persoonlijk niet over mijn hart kunnen verkrijgen om nu een weekend weg te gaan. Maar als ik daar toch voor zou kiezen, dan zou ik toch zeker voor vertrek langs de dierenarts gaan om er achter te komen wat er aan de hand is. Want ook al zou ze niet zwanger zijn, duidelijk is wel dat er iets aan de hand is.

Meiske2015 en frummelke86 vinden dit leuk.
  4. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ja hoor, ze likt drie keer per dag haar achterste en jullie hebben een beeld van een puffende kat voor je met een te groot kitten vast in haar bekken die ik in gevaar breng.

Ze rent, speelt, springt, spint, slaapt, eet, drinkt, poept en plast zoals altijd. Ze ligt niet laveloos te puffen stelletje overdrijvende hormonale mutsen hier.

Sorry hoor maar dit maakt me even flink pissig. Zijn jullie erbij? Weten jullie wat ik op de achtergrond allemaal regel en bespreek met de dierenarts?

Die laatste zegt overigens dat het gelik normaal is en de weeën nog niet begonnen zijn. Geen vruchtwater, geen bloed, geen persdrang. Een zacht miauwende kat betekent dat het binnen nu en twee dagen moet gebeuren.

Ze is overigens in handen van iemand die al jaren bevalligen doet bij groot vee en veel, heel veel poezen, als haar werk. Dus ja, ze is bewust in prima handen en niet alleen thuis zonder toezicht maar met 24/7 iemand ernaast.

@Beheer graag een slotje want ik heb geen zin om verder off topic afgemaakt te worden om dingen die ik volgens andere betweters had moeten doen en daarnaast niet eens antwoord te krijgen op de vraag die ik heb gesteld, op een uitzondering na.

brocante vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Misschien ff je eigen berichten nog eens doorlezen, want wat jij hierboven (bold) nu aangeeft is 180 graden anders dan wat je eerder zei over haar gemoedsrust en gedrag!
    En ja... ik vind je onverantwoordelijk omgaan met je kat.

Chocolat, Meiske2015, Jingle en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is verre van 3x per dag haar gat likken... spinnen, rennen, spelen, springen en zachtjes miauwen.

Harperhazel, Lisa280887, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Hormonale mutsen? De enige die hier overtrokken reageert ben jij, hormonale muts. (Ik blijf even in jou bewoording als je het niet erg vind)

Chocolat, Jingle, lloorrtt en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nou zeg, de reacties zijn goed bedoeld. Iedereen heeft hier het beste voor met jouw poes, die al drie dagen luid smakkend haar achterste likt en sinds gisteren "alles bij elkaar miauwt" (letterlijk jouw eigen woorden). Dat klinkt behoorlijk heftig en zorgwekkend. In jouw laatste bericht zwak je dit ineens af door te schrijven dat ze maar 3x per dag likt en zacht miauwt. Dat is een heel ander verhaal. Omdat je niet de antwoorden krijgt die je wilde krijgen, laat je het topic maar sluiten. Jammer, ik had juist gehoopt dat je hier foto's zou plaatsen als de kleintje zijn geboren.

Chocolat, Jingle en Biny vinden dit leuk.
  9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Volgens mij ben jij de hormonale hier:|

Anyway.. misschien had je dan kunnen aangeven dat je DA hebt gebeld oid.. wij hebben gewoon t beste voor met je poes...(wat klinkt dat gek zo)

Enne.. dit bericht is nogal in tegenstrijd met je eerste bericht;)

Chocolat, Meiske2015, Jingle en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Heb je last van hormonen misschien?

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Kan het wat minder ? Pfffff.

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik reageer alleen maar gebaseerd op de info die jij zelf geeft.
    Als die vriendin dan al zoveeeeel nesten op de wereld geholpen heeft zou ik het haar vragen die weet vast meer dan wij hier op een forum.
    Nu komt er ineens een heel ander verhaal wat totaal anders is dat je openingspost.

Darinka1, Chocolat en Uuz vinden dit leuk.
  13. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Maar... je gaat ervan uit dat je kat niet zwanger is, maar dat ze misschien nu wel moet bevallen?

Kan jouw zeer ervaren vriendin geen kittens voelen? je doet voorkomen alsof ze veearts is.

Je kan je aangevallen voelen maar je had haar bij de dierenarts moeten laten controleren dan had je geen stress gehad voor je een weekend weggaat.

punt.

LoveToRead, Jingle, lloorrtt en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.325
    673
    113
    Utrecht
    Je laatste uitleg m.b.t het gedrag van je kat is totaal anders dan je eerste bericht.
    Jammer dat je nu onze reacties als hormonaal en overdreven bestempelt.
    Zoals je kunt lezen leeft iedereen mee met je kat en reageert iedereen op hetgeen jij zelf geschreven hebt in je eerdere posts.
    Dus.......

Chocolat en Shaddixxx vinden dit leuk.
  15. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Bye bye! Fijne vakantie.... Je hebt op vakantie vast wel de tijd je eigen 1e bericht nog eens na te lezen....
    We hebben hier allemaal het beste met de poes voor. Nog meer dan jijzelf blijkbaar

Kanarie vindt dit leuk.
  16. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Als jij mijn baas was zou ik ook de hele dag de boel bij elkaar mauwen.
    De enige die hier hard mauwt ben jij.

Als je geen commentaar wenst, plaats dan ook geen topic. En als je dan een topic plaatst, plaats dan geen verschillende verhalen.

Zo over en uit. Ik ga mijn eigen kat even extra knuffelen.

Chocolat vindt dit leuk.
  17. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Zo dan, na bijna 5 jaar ZP, heb ik me nog nooit zo geïrriteerd aan een lid als aan jou @Eva2011 Applaus voor jou.

Je begint zelf een topic en als je vervolgens adviezen krijgt die zijn gegeven op basis van de informatie die JIJ ons geeft. Begin je onderhand iedereen die gereageerd heeft uit te schelden voor overdrijvende hormonale mutsen en betweters. & die vriendin is ineens uit het niets een expert geworden met dieren, wat handig zeg!

Een slotje lijkt me hier inderdaad handig, stel je toch eens voor dat al die betweters het inderdaad beter weten dan jij.

Chocolat en Jingle vinden dit leuk.
  18. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Jij bent in spreekwoordelijke zin niet voor de poes. Lees ff je openingsbericht na, en als je net zo'n ballen hebt als de kater die op je poes gezeten heeft kom je daarna op je bericht terug. :eek:

Chocolat, Blond88, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou zo he, leuk topic zo :)

20. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Kom je nog wel wat foto's van de kittens spammen @Eva2011 ? :roflmao:

Chocolat, marloes80, Zwitsal en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina