Dat haar hoeft dan niet als ie op de plank klaarligt kun je er ook prima voor zorgen dat ie er mooi gestroomlijnd uitziet...
ik vind wel dat bij een bevallingspoes van dat fluffy haar hoort hoor.. Een kale bevallingspoes lijkt me niets
Gestroomlijnd, leuk kleurtje erin, eventueel wat kraaltjes, diamantjes of noem het maar op...kaal is ook zo...kaal
Jeetje wat een reacties . Is de kat nou zwanger of niet? Dat kan ik nergens uit opmaken (al heb ik niet de behoefte om alle reacties te lezen) en lijkt me best belangrijk.
@Eva2011 misschien dat ik net te veel dr.Pol heb gekeken, maar kan het niet zijn dat er dode kittens zijn, als je ze niet kan voelen bewegen? Hoop het natuurlijk niet. Hoe gaat het nu met de poes (dit klinkt nu zó verkeerd na alle reacties van hierboven)?
Niet zo zwart/wit. Het varieert ergens tussen het lijkt er sterk op en er is niets aan de hand. Ik zeg: enigzins zwanger maar misschien maar een beetje.
Volgens de dierenarts is de poes niet zwanger maar volgens de topicstarter is ze wel aan het bevallen, geen idee dus