Vandaag precies een week oud! Geboren op mijn zoon's verjaardag en op mijn verjaardag 1 week oud. Grappig Dat een nest een stamboom heeft betekend niet dat je ze allemaal instant kwijt bent overigens. Kittens zitten allemaal rond de 200 gram en ik heb best grote handen maar het wordt steeds meer een hand vol. Zachtjes aan doen ze een voor een een oog open. En beginnen ze koddige suffige looks te krijgen (just out of bed looks).
Oh, dat wist ik niet. Wij hebben een Russisch Blauw gehad en ik moest echt op de wachtlijst! Het is dat ik al een oude hond en een oude kat heb, er mag echt niks meer bij... Gefeliciteerd trouwens!
De cattery waar het om gaat (het is niet mijn cattery ik heb een uitzetpoes) is nog niet heel groot. Er komt hopelijk een tijd dat er wachtlijsten zullen komen voor de kittens van de cattery Maar er moet ergens een begin gemaakt worden. Dankjewel!
Aaaaah wat zijn ze lief! Smelt nog steeds met die foto's... Jammer dat onze eigen kat zero tolerance is tegenover ander katten, anders had ik ook graag eentje erbij gehad .
Nora, waar woon je in NB? Mag ook via pb. Heb je nog kittens over? Ik heb gisteren 1 van mijn lievelingen in moeten laten slapen en ben intens verdrietig. En wil je me dan evt wat info geven mbt de kosten. Ik wil het liefst een poesje omdat ik hier al een kater heb zitten. Ik beloof je dat ze hier in de hemel terecht komen.
En weer een update, ik loop over. T bijvoeden blijft veel tijd kosten maar de kinders doen het goed en zijn allemaal al boven de 300 gram. Ze hebben allemaal de oogjes open en kunnen ook horen. Vanaf deze week zullen ze ook tandjes gaan krijgen en bij sommige zie je ze al zitten. Ze gaan ook zachtjes aan bewegen en lopen. De ren beneden staat al klaar, alleen heeft ze die nog niet volledig geaccepteerd. Fototje van de twee broertjes en mevrouw melksnor En een heeleboel nieuwe foto's op photobucket.
Ach god ik moet ook niet kijken, wij vorige week onze lieve oude dame moeten laten inslapen maar we hebben nog 2 dames dus daar houden we het bij. Wel erg leuk om te zien!
Nog een weekje en dan lopen er 6 kittens rond hwhaa dat word lol. Vind het altijd zo leuk om te zien als ze beginnen met het ontdekken haha. Geniet nog even van de ( rust)
Valt mee, ik heb een ren staan waar ze de eerste weken in mogen vertoeven. Tot ze natuurlijk gaan springen en weten hoe ze eruit kunnen klimmen. Maar de eerste weken zijn wij veilig (of zij, tis maar hoe je het wil zien? )
Jij bent echt een goede poezenstiefmama! Ik vind het zo leuk dat ze allemaal zo verschillend zijn! Hoe ziet papa eruit?
Lief van je, dankje! We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en de omstandigheden zo prettig mogelijk te maken voor iedereen Papa is een forse rode kater, foto zal ik bijvoegen maar morgen weghalen (ivm moeders op foto!) Oja, dit moest een showhouding voorstellen. Deze is mislukt omdat de kater te groot was voor mam, voor degenen die showhouding herkennen hehe.