Ik zou zelf niet kiezen, maar beiden houden. Maar ik ben een sukkel wat dat betreft. Ik zou echt niet kunnen/willen kiezen... En anders nummer 2 Want Shadixxxx zei nummer 1, en dat vind ik zielig. Dus tenzij ineens iedereen voor nummer 2 gaat, ga ik daarvoor. Gaat iedereen nu voor nummer 2, wijzig ik mijn stem voor nummer 1 !!!! Kortom; keep both
En deze knappe dikkerd. Ook besproken.. En Joyce, lol! Ja zo zit ik regelmatig ik vind het serieus zo onwijs moeilijk. Hoe moet ik nou kiezen uit al dit mooie babiespul, ze zijn allemaal lief leuk en grappig en zo mooi. Niks voor mij dit
Haha, nou het is ook niks voor mij hoor! Ik ben blij dat mijn poezen (vrouwtjes) geholpen zijn op het moment dat het kon. Ik weet namelijk bijna zeker dat ik kittens niet weg zou kunnen doen. Dan was ik geëindigd als zo'n eenzaam kattenvrouwtje dat naar poezenplas rook met 937 katten. Mensen zoals ik moeten puur op verstand keuzes maken en niet op gevoel, wanneer het op dieren aan komt. Anders is het kattenoverschot in 2026 4828292939744 miljoen.
Wat een mooie schatjes zeg! Wij hebben 4 katten. De oudste 3 zijn gewone Europees korthaar katten, de jongste is net 6 maanden oud en een Ragdoll. Als de oudere katten het loodje leggen, over hopelijk nog heel veel jaartjes, dan komen hier alleen nog maar Ragdolls. Die pluizenbolletjes zijn zo schattig!
Een kersboomkiekje en een actie foto. Vond het zelf wel erg grappig hoe de twee meisjes naar mama zitten te kijken T gaat best hard, 7 weken alweer. Ik kan ze nog steeds in de ren houden als ik net wakker ben of als ik even weg moet, de uitbraakpogingen zijn vrij minimaal maar voor hoe lang is nog de vraag. De kerstboom is een favoriet sloopobject
Haha mama geeft wel het goede voorbeeld Ik vind ze alle twee super lief! Maar ik zou ook voor het grijs blauwe dametje gaan..
Ahhw wat schattig! Daar kun je toch niet uit kiezen?! Degene die links onder de kerstboom ligt is wel de schattigste. Edit: nummer 2 dus.