kijk dat begint er op te lijken heb je alles al klaar liggen? hier kregen we namelijk bij de eerste de kans niet
Ai met 39 weken en 4 dagen snap ik dat je erop zit te wachten. Succes met je laatste loodjes. Zet m op. Ik heb al weken alles klaar liggen Hier twee fototjes, de doos is overigens niet de bedoeling dat ze in gaat bevallen hoor, die is te klein. Tis puur dat ze even haar nestel drang erin kwijt kan als ze beneden wil zijn.
Van mij mag ze hoor! Alleen t word dan zo krap voor dr! Kan op moment geen grotere doos regelen, dus dit is waar we het mee moeten doen haha.
Ze vinden wel een weg wat dat betreft heb ik echt verteld gestaan hoor. 1 van onze katten had 1 kitten gebaard en ging vervolgens naar de kattenbak even behoefte doen en vervolgens rustig terug liggen op dr plek en weer verder met bevallen whahaha.. Tussen de kittens van een van de andere dames in whahahha.. Maar toch blijft het een prachtig iets
Hah! Onze werpdoos was nog een stukje kleiner, vond onze Poes erg fijn. We hadden 2 eigen plekjes voor haar gecreëerd. Ben zo benieuwd!
Ze ligt er wel heerlijk bij. Ik ben zo benieuwd Leuk dat we hier van allerlei soorten bevallingen mogen mee genieten (dieren en mensen)
Wat een mooie poes! Ben ook erg benieuwd, volg het topic dus ook Lijkt me heel bijzonder om mee te maken. De poes van mijn ex was ook zwanger, wij gingen op vakantie precies in de tijd dat ze kon bevallen. Maar ze had gewacht tot wij terug waren
Er gebeurd nog vrij weinig hier. Ze is een paar keer wezen nestelen boven. En probeerde zojuist mijn keukenkast uit, maar die ligt niet prettig. Nu ligt ze weer op tafel, met haar enorme buik. De kittens bewegen nog goed. Toch voor de zekerheid vast de d.a gebeld, en er moet toch zeker voor donderdag/vrijdag actie zijn. De spanning stijgt. *Needs more coffee*
Leuk topic, spannend hoor. Ben ook erg benieuwd. En voel ook beetje met de arme poes mee *denkt terug aan eigen gerol en genestel met 40 weken* Iets in mij zegt dat het nu aan de gang moet zijn. Of vannacht in elk geval.
Nu iig niets, maar de nacht duurt nog langer. Begin wel aardig moe te raken zo. Mijn slaapritme is niet je vna hat dus dit draagt er niet echt aan bij. Vandaag is bijzonder, mijn zoon is jarig.. Kom maar kitties..