Dankje! Volgens mij gaat er iets beginnen, ze is me net mauwend komen halen en blijft mauwend voor me zitten. Ze is geen mauwer dus het moet iets betekenen... *fingers crossed* Nog geen wee gespot, maar haar gedrag is onrustig.
Oh spannend!! En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon! Het zou denk ik een mooi cadeau voor hem zijn haha
Ik kwam net kijken hoe het gaat met moeders.....het lijkt erop dat het inderdaad begonnen is. Wat superspannend voor jullie! En ook nog eens op een bijzondere dag: de verjaardag van je zoon. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het met moederpoes en de kittens allemaal goed gaat. Veel succes met supporteren!
Spannend!!!! Wij hadden begin april een zwervertje in huis gehaald, zwaar vermagerd enzo. Na een paar weken goede zorgen begon ze flink aan te komen en kreeg ze toch wel een heel bol buikje. Nog weer een paar weken later voelden we kittens bewegen in het buikje We waren compleet in shock! Hadden juist onze kater en andere poes zo snel mogelijk laten helpen omdat we geen kittens wilden We zijn haar, in overleg met de dierenarts, heel snel heel veel bij gaan voeden. Continu eten aanbieden en krachtvoer gegeven! Wij hadden een hele grote kartonnen doos klaar staan, met allemaal oude gordijnen erin. Vond ze van tevoren al heerlijk en sliep daar ook al in. Deze hadden we in een aparte kamer gezet, zodat we de deur gewoon dicht konden doen voor de andere poezebeesten. Op 12 mei zou ik 's morgens naar mijn werk gaan en ging ik nog even bij haar kijken. Haar buik ging enorm heen en weer en ik ben dus echt niet naar mijn werk gegaan Een paar uur later waren er 4 prachtige kittens geboren, helaas heeft eentje het meteen al niet gered, maar gezien de omstandigheden waarin de eerste periode van haar zwangerschap is geweest is dit een prima score . Ik mocht er de hele tijd bij zijn van haar en heb haar ook geholpen met kittens verplaatsen enzo. Ook heb ik haar heel veel geknuffeld ondertussen, lekker aai over dr kopje enzo. Het was zo mooi om te zien dat ze mij volledig vertrouwde, ook al kende ze ons pas een paar weken Tijdens de bevalling heb ik ook bij twee kittens de navelstreng door moeten knippen en afbinden, dit met telefonische ondersteuning van de assistente van de dierenarts . Omdat ze in een zwakkere conditie was dan gewenst was dit te verwachten. Ze had er gewoon geen puf meer voor. Na de bevalling was er niets meer van het arme beestje over, dus heeft ze nog weken op krachtvoer rond gelopen. De kittens hebben allemaal hele goede huisjes gekregen en mamapoes heeft haar plekje bij ons helemaal gevonden. Ze is nu keurig aan de maat en heeft een fantastisch mooie vacht. Ook is ze echt super lief! Het is echt een aanvulling op ons gezinnetje Heel veel plezier met de bevalling en geniet van de ongetwijfeld prachtige kittens!!
ahh wat lief zeg Pietje, ik krijg er gewoon tranen van Spannend Nora.. Ik hoop dat ze snel komen.. Ik hou dit topic in de gaten
Ach wat een mooi verhaal idd! Mooi om te lezen Hier nog niets opgevangen, alleen een aanhankelijke mauw poes. Af en toe lijkt er een wee te zien, maar nog lang niet zoals het moet zijn dus we wachten vrolijk verder.
Ha, een wee! Het is begonnen Ik lees de hele tijd mee, of ze er al zijn, eerste keer dat ik hier reageer: Zet hem op, poes!!
Leuk topic. Ik wil ook zo graag een katje. Maar lat gaat niet meer komen als ik een huis dier neem en tja of de kinderen of een katje. De kinderen alle bij willen er ook graag een ik had wel katten die zijn bij mijn oude huis gebleven. ( buurvrouw) maar mis toch dat gekroel en wat leven in de brouwerij.
Dus als ik het goed begrijp woon jij niet samen, maar wil je partner niet dat jij een kat in huis neemt, want dan komt hij niet meer?? Is hij allergisch dan? Want anders kon hij mij de pot op: mijn huis, en ook mijn rommel (kattenbak/zuigen/dweilen)
Hihi, ik zat er dus goed naast met mijn voorgevoel. Ben nog steeds benieuwd. Gefeliciteerd met je zoon
Houd niet van dieren in huis. En ik heb ook zelf ergens wel de beslissing genomen om voorlopig nog niet aan een huisdier te beginnen. Mijn oudste zoon is wel allergisch voor katten. Dat wist ik nog niet voor ik katten had en ik ben verhuist vorig jaar kreeg hij netelroos en daar uit bloedonderzoek hij is allergisch voor huisstofmijt en katten. ( zou wel medicatie kunnen krijgen daarom ) neem ik voorlopig nog geen huisdieren. Ook al willen ik en zo wel mijn kinderen het wel graag ze zijn gek op de katten van mijn zusje en dat is voor nu even voldoende.
Nee, dat kan. Mijn man heeft echt een hekel aan katten. Maar goed, ik had eerst 2 katten, omdat mijn pleegdochter toen ze bij mij kwam wonen heel graag een dier voor zichzelf wilde. Ik had toen nl al 2 honden, en kon begrijpen dat zij ook graag een dier voor zichzelf wilde om voor te zorgen. Dus mocht zij een kat uitzoeken. Aangezien ik het sneu vond voor de kat om alleen tussen 2 honden te zitten, hebben we 2 kittens uitgezocht. Een jaar later kwam er nog 1 bij. En echt: mijn man houdt totaal niet van katten (zij wel heel veel van hem hahaha ) inmiddels is hij aan ze gewend. Overigens heb ik zelf wel een kattenallergie en ook huisstofmijt (en nog wel heel veel meer allergieën trouwens) ik kan ze wel hebben, mits ik mijn huis goed schoon hou. En met kinderen moet je toch wel alle dagen 2x stofzuigen en dweilen en dat gaat hier prima.
Lees al een paar dagen mee. Hoe is het met mama poes? Alles nog rustig, of liggen er inmiddels een paar kleine wolletjes bij mama te slapen?