Wow, van harte gefeliciteerd met de geboorte van de 7 kittens. Mama heeft het heel erg goed gedaan! Wat een feest! Een dubbelfeest natuurlijk, want je zoontje was gisteren ook jarig. Ik ben benieuwd naar meer foto's, hihi. Hoe gaat het nu na een nachtje met alle 8?
Wow! 7 kittens! Gefeliciteerd ziet er super schattig uit al, kan niet wachten op de volgende foto's Heeft je poes goed gedaan!
Mooi verhaal!! Ik had ook het thema parfum, vandaar dat mijn schatje Mexx heet En wat is dat snel gegaan, bij mijn poes duurde het toen echt een paar uur voordat Mexx geboren werd, maar achteraf lag hij in een stuit (dat bedacht ik me pas toen de volgende ochtend). Super knap van haar!
Mama doet het prima, de meeste kittens vinden hun weg naar de melkbar alleen 1 katertje niet zo. Die is ook niet zo heel lekker ter wereld gekomen dus even in de gaten houden en wat extra zorg aan besteden. Ik heb intussen al 200 fotos (schaam) dus ik moet ze even gaan uitzoeken, en zal er na mijn middagdutje wat gaan uploaden op een site om ze te delen met jullie. Moet echt heel even bijtanken. Maar, ik maak het driedubbel goed
Hahah 200 foto's vind ik in verhouding nog weinig We wachten geduldig af. Eerst idd maar even lekker slapen.
Haha bijslapen zat er helaas niet in.. Kinderen heah.. Heb n collage gemaakt per kitten.. Op volgorde van geboorte. Niet elke foto is even duidelijk, zodra een kitten onrustig word stop ik met foto's maken en leg ik het terug natuurlijk, wachtend op een volgend foto moment. De heren zijn wat moeilijk uit elkaar te houden, de twee lichtste zijn namelijk bijna identiek, de ander onderscheid zich door 30 gram zwaarder en dikker te zijn hihi..
En natuurlijk de laatste niet vergeten kereltje 7. Het thema word heel toepasselijk : The Fast and the Furious. Namen in de making..
Mama komt wel elke keer even kijken wat je precies aan het doen bent met haar baby's, haha. Heeeeeul schattig