Mama is idd heel erg alert, mijn babies! Maar ik mag alles met haar en de kittens doen ze is zo ontzettend lief. We are blessed <3 En nog even een foto van de melkbar vanmorgen.
Mevrouw snor, kitten nummer 2 is ook 3 kleur Ze heeft n zwart neusje, we moesten ergens een herkenningspunt neerzetten dus zij is voor nu mevrouw snor.
wauw wat een prachtige kittens. mama poes heeft het erg goed gedaan wij gaan over een paar weken op zoek naar een kitten. kan niet wachten tot het zover is.
Er is op moment nog maar weinig te filmen, al zijn de smakkende geluidjes wel enorm cute. Het echte werk komt als ze straks de ogen open doen en over een week of 2/3 gaan rond banjeren. Nummer 5 vind ik zelf ook geweldig, ik heb ook echt 4x gechecked of het niet stiekem toch een poesje is, want het zaakje is maar klein.. maar nee, het is echt een katertje Ik vind alle heren erg mooi van kleur, ik had graag een dame in die kleur gehad! Ben zo benieuwd hoe ze er straks uit gaan zien en naar de verdere ontwikkeling. Geweldig dit. Overigens zijn er nog kittens vrij voor degene die toch een grote huiskamer hebben hihi.
Awww! Ik zou graag nog een kitten willen, maar: 1. We hebben al 3 katten 2. Ik woon in Nieuw-Zeeland, dus om 1 van je kittens hiernaartoe te krijgen...
Ik heb hier zo'n 90x 'aaahhwww' geroepen en elk detail bekeken Doe eens wat meer foto's Mijn kerel is nog niet genoeg geirriteerd!
Hahah.. ik zal morgen een map op photobucket aanmaken en daar de rest van de foto's die goed gelukt zijn inzetten voor degenen die meer oeh's en ah's willen, er zitten ook hele mooie bevallings foto's bij moet ik zeggen (ik was gelukkig niet alleen!). Maar nu eerst, SLAPEN!! Thanks voor alle reacties, leuk om te lezen ben ook erg trots op ons ballonnetje.