Mogguh allemaal. Nieuwe dag alweer. Straks de babies wegen, ben erg benieuwd! Gister was het wegen redelijk goed. 1 babietje is ietsjes achtergebleven (-1 gr) de rest was goed aangekomen. Maar, na een grote bevalling mag dit nog wel. Vandaag en zeker vanavond wil ik bij alles een plusje zien. Intussen ben ik bezig met de beloofde photobucket, ook met foto's van de ouders, en Opa en Oma. Voor degenen die hier interesse in hebben stuur maar even een PBtje (no strings attached - puur foto's). Hier zal ik een flinke foto spam in neerzetten, maar op het forum zal ik ook nog wat foto's zetten hoor. Ben intussen bezig met de namen. Zoals ik zei het thema word the Fast and the Furious, blijkt nog lastig. Heb zitten kijken naar de merknamen van de auto's maar vind ze niet echt "chique" genoeg (Silvia, Chelby, Chevelle voor de meiden) , dus ik ga toch iets uitwijken. Hoe leuk dit allemaal.. Oh p.s, de foto's zijn wel puur natuur. Er zitten bloederige en "vieze" foto's bij! Op sommige foto's zie je ook dat ik met haar bezig ben, ik heb haar niet gestoord, puur geholpen wanner nodig (sommige kittens ademden niet of moeilijk). Dus even een toelichting in front.
Weegmoment, en de werpkist even grondig schoonmaken.. leverde toch wel hele schattige foto's op weer.. Ze zijn zo schattig. Gewichten schommelen nog wat. Vooral de heren drinken al haar melk op en de kleintjes blijven hierdoor iets achter. Dus we gaan nippledance doen, en wat vaker draaien
Woow wat super schattig en wat een mooie moeder poes! Leuk al die verschillende kleurtjes bij de ukkies
Kijken straks als ik mijn foto met blauwtje erop kan gooien <3. Ik ga meneer gewoon zo ver krijgen! Dan maar een poes. Hehe.
Aaaah so cute!! Wat een lieverds om te zien! En wat heeft moederpoes het goed gedaan! En ook het verhaal van piet, wat bijzonder! (ps. ik wil ook mijn beeb )
Dat lapje zo ontzettend mooi zwak voor lapjes. Mijn meisje heeft 3 nestjes gehad. Wel heel mooi om mee te maken. Ik heb pa ma 2 van hun kleintjes. Had er 3 maar die is afgelopen zomer doodgereden. De jongste is nu 3 dus dan kriebelt het enorm zo'n mini Lekker van genieten, ze zijn snel groot. Heel mooi nestje!
Aaah Juf ik zal voor je duimen dat ook jij snel je beeb vast mag houden! Purified hihi, toch even uitvechten dan... Morgen weer kijken, zal ik haar een strikje om doen? Vandaag heb ik de kittens wat extra moeten helpen. Mams is een beetje lui. Ze ontlast ze niet (goed genoeg) en ze geeft niet genoeg melk er waren wat meer -tjes op de weegschaal dus toch even bijstaan. Nog niet teveel, want ze moet waarschijnlijk gewoon even op gang komen.. Maar 7 kittens is ook wel erg veel, dus we gaan er gewoon samen aanstaan.. Even twee enorm schattige foto's van vandaag, en morgen vul ik photobucket weer aan. De kitten namen zijn inmiddels ook gevonden! Nu alleen nr 4 en 7 nog even "taggen".
Even pbtje idd! Wil t liefst niet dat de link hier openbaar staat, mag overigens wel via PB gedeeld worden no problem.