Bevalling reportage? Een fotograaf erbij...

Discussie in 'De bevalling' gestart door MijnNoa, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik vind het echt belachelijk hoeveel geld zo'n fotograaf kost, heb een site gezien met prijzen tussen de 700 en 900 euro :$

Goeie bussiness! ;)

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hier ook, ben zo benieuwd en nieuwsgierig :p. Bij de volgende dan maar :p

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik wilde bij de eerste okk geen fotos vantijdens de bevalling. Maar gezien ik heb best wel boeiend vind (ml oren van het hoofd gevraagd:hoe ziet het er uit en hij ook vol van hoe het er uit ziet)

Hebben we bij nr twee zelf een videocamera er bij gehad. Heb het nu een keer gekeken (wel geluid uit want stelde me wel een vocaal beetje aan ;) ) maar echt facinerend! Dus ik denk dat fotos ook heel gaaf zouden zijn. Heb je gelijk je eigen gejammer er niet bij.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik enigszins verbaasd ben hoeveel mensen dit wel zien zitten.... Begrijp me niet verkeerd: ik veroordeel hier niemand om, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het prettig zou vinden dat iemand aan het filmen of foto's aan het maken is wanneer ik lig te bevallen. Ik vind dat een érg intiem en privé moment....

5. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    ik zou het zelf nu niet willen omdat wij alles voor de eerste keer gaan beleven. Maar de foto's die ik heb gezien vind ik wel heeeeel erg mooi! En het spreekt zoveel uit, ik denk dat het altijd mooi is om deze terug te kijken! Als ken ik de mensen niet op de foto's toch laat ik een traantje bij het zien van de foto's En je hoeft het niet met andere mensen te delen als je niet wil, je kunt de foto's ook gewoon voor jezelf houden... inderdaad jammer dat de prijs zo hoog is, maar wel begrijpelijk aan de andere kant... want het is niet zomaar een uurtje foto's maken, en de fotograaf moet op ieder moment beschikbaar zijn en kan dus moeilijk plannen.

6. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dat zei ik ook, allemaal voornemens en niet teveel mensen erbij maar toen ik eenmaal lag te bevallen kon het mij echt niks schelen.
    En bevallen is voor een vrouw nu eenmaal zwaar en uiteindelijk kon ik het moment niet meer terughalen en dan zijn foto's echt wel fijn :) dus bij de volgende zou ik het overwegen, iig zou ik het dan gefilmd willen hebben..

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb het aanbod gekregen om de bevalling te laten fotograferen door een hele goede vriendin en fotografe.
    Ik heb het afgeslagen.
    Ik zou me niet prettig voelen met nog iemand erbij en zou niet weten wat ik met zulke foto's zou moeten.

Daarentegen wordt mijn bevalling wel gefilmd (eerste is ook gefilmd)
    Maar dit gebeurd door mn moeder en echt enkel het persen en de geboorte.
    Juist die momenten eromheen (die een fotograaf dus aangrijpt voor de foto's) wil ik in stilte/rust doormaken.

Deel Deze Pagina