De eerste was 4 uurtjes de tweede 2 uurtjes de derde 1,5 uur en de vierde was een regelrechte ramp 23 uur!!! misschien ligt het aan het geslacht ofzo want de snelste waren allemaal jongetjes en de laatste een meid. De jongens racete er zowat uit
Ik ben benieuwd, over een paar maanden weet ik het. Eerste was bij mij ruim 3 uur, tweede 2,5 uur, allebei vanaf het eerste krampje. Veel sneller hoeft in elk geval niet van mij...
Ik heb zelf nog geen ervaring met meerdere bevallingen... Maar bij mijn vriendin gaat dit wel op. Eerste 4,5 uur tweede kleine 3 uur derde 01.15 eerste wee en om 02.05 was het kindje al geboren (en ook de nageboorte was er al uit)
Bij de eerste 7 uur Bij de tweede 2,5 uur Bij de derde 1,5 uur Dus bij mij ging het wel steeds sneller
Bij mij ging de 2e ook sneller dan de 1e Vanaf 1e wee tot baby-op-de-buik: 1e krap 4 uurtjes 2e precies 1 uur en 50 min
Ben benieuwd hoe het bij mij gaat met de 2e ik moet nu een uur rijden om bij het ziekenhuis te komen. bij mijn eerste duurde het ongeveer 7 uur vanaf de eerste weeen, maar vruchtwater was al een dag eerder gebroken.
Ik ben zelf maar 2 keer bevallen (2e keer veel sneller dan 1e). Mijn moeder 9 keer. De eerste en de negende (dus laatste) duurden het langst, die daar tussen in varieerden nogal.
De 1e keer 24uur heel opbouwend dus niet echt veel van mee gekregen dat het zo lang duurde hihi..... De 2e keer 1,5 uur ging mij te snel!!!!! De 3e keer 3uren dat was wel lekker!
Eerste 22 uur Tweede 4 uurtjes Derde 4 uurtjes Vierde 55 minuten heb de weeen niet gevoeld kwam in ziekenhuis en had 8 cm ontsluiting.ik wist dat er iets loos was omdat ik steeds beetje vruchtwater verloor
hier ben ik dus bang voor dat had ik bij de tweede al ik kwam in het ziekenhuis en toen had ik al 6/7 cm. terwijl ik alleen kwam voor ctg
nr 1 was er in 6 uur, vliezen braken en kwam meteen in weeenstorm nr 2 in 2.5 uur na eerste beetje buikpijn, moment van echte weeen tot geboorte was nog geen uur nr 3 12 uur na inleiding nr 4 totaal 14 uur vanaf eerste wee tot geboorte
Heb hier van de week nog gepost over mijn twee eerste bevallingen, welke eigenlijk het zelfde gingen. Vanaf de eerste harde buik tot het kindje in de armen duurde dat 6 à 7 uur. Dinsdag bevallen van ons 3e kindje! Deze duurde een uur en 20 minuten!