Hallo dames! Ik wordt waarschijnlijk donderdag gestript ( als de kleine niet zelf al komt) maar nou vraag ik me af heeft het echt vaak zin? En waar ik nog het meest tegen op kijk doet het enorm veel pijn? Jaja ik weet bevallen doet vast meer pijn maar daar krijg je een kind voor terug! Dus ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen met strippen!
Bij mij had het helaas geen zin. Het strippen zelf was gevoelig maar niet verschrikkelijk pijnlijk. Ik 2x gestript zonder resultaat. Succes meis!
Hier ook 2x gestript zonder resultaat... uiteindelijk ben ik ingeleid!! Strippen deed trouwens bij mij geen pijn. Succes!
Ik ben met 40+5 gestript. Ik vond het niet pijnlijk. Probeer zo goed mogelijk te ontspannen. 's Nachts begonnen de weeën.
Ik hoop voor een vriendin van ons dat het wel helpt... Zij is gisterochtend gestript... Ik zal ze zo eens bellen!
Ben met 39+4 's ochtends gestript, tegen 15.30 VK gebeld, om 16.00 vliezen gebroken en 17.58 is onze zoon geboren. Strippen zelf voelden ik weinig van (beetje gewroet en dat was het wel).
ik ben gestript toen ik 38,5 wk zwanger was en toen heeft het even gerommeld maar heeft niets opgeleverd met 39,4 naar t zkh omdat mn meisje zo rustig was, voor echo, en ctg en daarna dus gestript om 16:00 naar huis gestuurd en om 16:15 lag ik alweer boven in de verloskamer dus bij mij heeft het toen wel gewerkt . het was niet pijnlijk maar wel vervelend enorm drukkend gevoel ik moest mijn vuisten onder mn billen zetten en diep zuchten en toen was het al gebeurd
Het schijnt in 30% van de gevallen te helpen. Ligt er ook aan of het mogelijk is. Als de bm nog potdicht zit of er nog geen verweking is dan wordt het vrij moeilijk volgens mij. En ja ach je voelt het idd wel maar ja die pijn is snel weg. Tenzij je bevalling begint natuurlijk
Hier ook gestript... deed echt zeer!!! niet leuk meer!! en heeft niks uitgehaald! ben alsnog ingeleid