Beste medeforum leden, Ik ben nu vol verwachting aan het wachten op de bevalling. Wil zo graag bevallen en ons wondertje zien Maar heb geen idee ik al een beetje in het begin zit van aankomende bevalling. Heb wel sinds paar daagjes soort menstruatie krampen die onregelmatig komen en weer wegtrekken. Vanacht heel slecht geslapen door de warmte en doordat ik moest poepen, en van morgen weer. Harde buiken niet echt maar heb hele zwangerschap niet echt harde buiken gehad alleen nadat ik veel gelopen had of veel gedaan wel wat strak beetje. Nu heb ik al de hele dag en gister ongikrampjes in mn onderbuik bij het hoofdje boven mn schaambot zeg maar. Ook best veel darmkrampen als ik moet poepen. Zou dit een teken zijn dat het niet lang meer duurt? Herkent iemand dit, is dit bij jou ook zo begonnen? Alvast bedankt voor de tips
Ik denk dat het voorweeen zijn die natuurlijk kunnen uitlopen op het echte werk maar je kan er zo ook nog een week mee lopen... Moeilijk he? Ik heb ze namelijk ook de afgelopen dagen en hoop de hele tijd dat het doorzet.
Ja dat gevoel heb ik eigenlijk ook dat het voorweeen zijn want heb het nog steeds en ben nog niet bevallen hihi... Wel gelukkig beter geslapen vanacht. Nu nog wel beetje wat krampjes maar niet echt regelmatig of iets. Dus nog idd maar even afwachten tot het doorzet. Nog 3 dagen tot de uitgerekende datum, ik ga er maar vanuit dat ze pas daarna komt anders duurt t wachten zo lang
Ik denk dat je voorweeen hebt join the club heb ik al bijna 2 weken haha! Elke keer denk he en nu voelt het anders maar niet heus het zijn nog steeds de voorweeen ! Ik zit ook vol verwachting te wachten op onze kleine meid, ( de bevalling lijkt me wel wat eng ) maar als ze er dan eenmaal is daar kijk ik zo naar uit!
Ja idd, ik ben vol spanning aan het wachten tot de echte weeen beginnen hihi. Steeds denk ik zou dit het begin zijn als ik iets voel maar nee ze zakken weer af en dan is het weer even rustig. En kan nog vanalles doen dus denk als het echte weeen zijn dat het dan veel meer pijn zal doen? Maar denk steeds wat als ik dalijk al ontsluiting heb zonder dat ik er van merk enzo hoop dan dat het geen kwaad kan. Heb wel best een hoge pijn grens en vaker last van erge darmkrampen voor de zwangerschap al. Maar zolang de vliezen niet breken kan het toch geen kwaad voor de beeb, stel dat ik al ontsluiting zou hebben?? Woensdag weer naar de verloskundige denk ik dan haha, want denk dat het nog even duurt voordat de bevalling dan echt begint. Je weet maar nooit he. Misschien komt ze wel op 2 augustus op mijn verjaardag, heb ik dan een super mooi speciaal verjaardags kadotje
Dat gevoel heb ik nu ook al een paar dagen. Ben vandaag 40 + 2. Gister hebben ze me gestript maar tot nu toe nog geen resultaat. Dus we wachten nu vol spanning af. Ik wil nu toch wel onze kleine graag in mijn armen maar ja waarschijnlijk is het een eigenwijs kindje.. Vanaf vanmorgen veel last van harde buiken en sinds een half uurtje nu constante druk van onder. Zou dit een begin van de bevalling kunnen betekenen?? Ik hoor graag van jullie..
ik ben nu 34 weken en ik heb dit soort voorween al zeker een week :S nu probeer ik te zoeken of dit wel oke is, zo vroeg al :S
Spannend meiden Ook hier sinds een paar dagen van die ongi krampen in mijn onderbuik. Het is niet constant zo komen ze en zo zijn ze weer weg, heb geen idee wat dit is. Ook wat meer last van harde buiken (totaal niet pijnlijk) Heb nu ook een paar keer een steek van binnen gehad, die was wel een beetje pijnlijk, geen idee wat dat was. Vandaag een stukje wezen lopen maar na een kwartier kreeg ik zo'n steek aan de rechter kant van mijn buik dat ik echt moest zitten. We zijn ook niet verder gelopen dit heeft echt bijna 2 uur geduurd voordat het weg trok. Aan de ene kant denk ik dat hij eerder komt maar aan de andere kant denk ik dat het een eigenwijsje is
Ook erg spannend dus voor jou nu! Wat jij beschrijft heb ik precies het zelfde die steekjes af en toe en de krampjes wat komt en weer gaat. Denk dat het dan voorweeen of oefenweeen zijn. Dus ze zijn zich goed aan het voorbereiden daarbinnen hoop ik Ik heb ook last van darmkrampen, gevoel dat ik hele tijd naar de wc moet voor een grote boodschap, maar dat wil maar niet komen hihi Hoop dat het niet meer te lang duurt voordat ons wondertje komt. Anders woensdag naar vk en dan na ziekenhuis voor ctg scan en echo en benieuwd als ze me dan willen inleiden ofzo of dat ik nog moet wachten. Dus wordt een erg spannende week voor mij en mn man. Die is ook al vol verwachting aan het afwachten en heeft een enorme nesteldrang al een paar weekjes, wel fijn want huisje is steeds tip top schoon en alles staat gereed voor de baby ' Heb dus zelf genoeg tijd om te rusten en energie op te doen voordat het gaat beginnen. Maar ben ook echt zo moe en energie loos overdag. Heb vanmiddag een lekker middagdutje gedaan maar zou zo weer kunnen gaan slapen nu. Dit doe ik dus nu niet meer want dan wordt snachts zo moeilijk in slaapkomen... Dus nog ff volhouden dames en lekker rustig aan doen... Groetjes
hier rommelt het sinds het weekend. Het is mijn 2e kindje dus dan schijn je eerder last te hebben van voorween/kramp enz enz. Het is niet zo dat het regelmatig is of de hele dag door maar als het er is houdt het ook wel een uurtje of 2uurtjes aan. Ik was vanmorgen bij VK voor controle en die zei dat het niet hoefde te betekenen dat het vandaag of vanavond al begint en dat het indd gerust nog wel ff kan duren. Maar indd het idee dat je dan denkt jaa het begint maar dat het dan ophoudt is frustrerend ahhaha. Hier kindje ook ingedaalt en van de week duidelijk gevoeld dat het dieper ging indalen, dus het zit nu lekker in de weg daar beneden... Succes!!
Ik heb eigenlijk geen idee wat dit moet zijn hoor. Het voelt indd als of je je eerste dag menstruatie hebt een zeurderig gevoel in je onderbuik. Vanmorgen weer even druk geweest van hot naar her en dan voel ik het. Vanmiddag toch maar even op bed gaan liggen anders gun ik mezelf echt geen rust en nu voel ik weer niks. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit een begin is, al hoop ik het wel natuurlijk want als dit het is kan ik dit wel volhouden hihihihihi . Hebben jullie ook last van harde buiken en zo ja doen die pijn? Bij mij heeft een harde buik nog nooit pijn gedaan, en de afgelopen dagen komen ze toch behoorlijk vaak opzetten. Morgen weer naar de VK ben benieuwd wat zei te vertellen heeft, hopelijk dat hij al een stukje verder gezakt is
Erg spannend en herkenbaar allemaal, sinds gisteravond eerste x dat ik ineens hele pijnlijke harde buik kreeg, tkwam zo ineens opzetten toen ik de boodschappen aan het opruimen was...ik naar de wc gegaan en trok vooral door rechterkant van mn lichaam en werd ook misselijk en begonn te zweten..dit duurde zon 4a5min. zakte toen wat weg maar snachts kwam th weer paar x maar niet regelmatig..wel constant ongigevoel. Ook moestk wel tien x naar wc..zo spannend het is eerste
Hier hetzelfde, ook steeds wat krampjes, steken, harde buiken. Soms vaak en dan weer 1 dag niet. Gister opeens aan de diarree en alst van mijn buik. Dan ga je toch heel zenuwachtig naar bed. Zou toch fijn zijn als je wist wanneer het begon, pfff. Maar het heeft ook wel weer iets, al hoeft het voor mij niet lang meer te duren, ons kindje schijnt nu al 8 pond te zijn.
Spannend idd. Over je vraag wat betreft de ontsluiting. Het kan geen kwaad als je al ontsluiting hebt. Wees daar dan juist maar erg blij mee. Ok ik zou even niet meer naar de sauna gaan of in bubbelbaden maar verder is het geen probleem. Alleen maar minder cm bij je bevalling om weg te werken. Het ligt aan het beleid van het zh of ze je zullen inleiden. Mijn idee zegt dat vooral de streekziekenhuizen wachten tot 42 weken en de academische zh al eerder tot inleiding overgaan. Weet niet waar je loopt. Als in een streekziekenhuis is verwacht dan nog maar niet gelijk dat je opgenomen wordt en ingeleid. Dan zullen ze nog even nakijken of alles goed is en zoja mag je weer naar huis meestal.