Dames Ik ben 37 weken zwanger en mijn kindje ligt sinds de 30weken echo al met het hoofdje naar onder. Ook lag hij altijd met de rug aan mijn rechterkant en de handjes en voetjes voelde ik dus altijd links. Nu voel ik hem draaien. De linker en middenkant van mijn buik is heel hard. En ik heb plots menstruatiekrampen. Hij gaat toch niet terug in stuit draaien?? Herkent iemand dit? Voelen jullie je kindje soms ook aan de andere kant. Kan het dat hij gwn van kant verandert?
Ja dat kan je voelen. Ik heb bij beiden kinderen gevoeld dat ze verkeerd gingen liggen. En bij eentje ook gevoeld dat ze weer goed ging liggen. Maar soms draaien ze ook alleen om hun as
Hier ook een meisje dat al een aantal weken goed ligt, is ingedaald, maar nog wel regelmatig met het ruggetje dan weer rechts en dan weer links ligt. Kan het ook altijd goed voelen als dit gebeurt.
Bij mij ligt ons meisje al helemaal vast en ingedaald. Toch drait ze nog regelmatig om en voel ik het ruggetjezomaar aan de andere kant liggen De verloskundige vertelde mij dat als ze eenmaal vast liggen dit de enige bewegingsmogelijkheid is die er over blijft. Naast die richting de uitgang dan
Dan ben k al wat geruster. Ik wist niet dat ze met hun ruggetje nog zo gemakkelijk konden draaien. K heb het alsinds bij mijn eerste kindje nooit gehad. En het lijkt me allemaal zo krab binnenin. Daarom dat k even dacht van: oei wat gebeurt er hier. Ik weet ook niet of deze kindje al vast zit, maar hopelijk gaat hij dus niet ik stuit liggen.
Mijn zoontje is met 38,5 week nog in stuit gedraaid, hier heb ik niets van gemerkt. Het zou dus wel kunnen. Maar ik hoop voor jou dat hij gewoon om zijn as is gedraaid!
Ik voel hem nu nog altijd gewoon echt in t midden zitten. Noch links, noch rechts. Ik ben benieuwd. Ik was wel aan t denken mss helpt zijn gedraai de vliezen breken. Laten we hopen...
Dochter lag geheel vast, maar tijdens de weeën is ze gedraaid en is ze sterrenkijker gaan liggen. Mooi balen want hels karwei en spoedkeizersnede geworden. Ze is nu nog regelmatig dwars en tegendraads 😁😂
Hier heb ik soms ook wel schrik voor, dat het gaat uitdraaien tot een ks. hopelijk niet! Haha en je laatste zin. Geweldig. Hun karakter kan je dus al heel vroeg bepalen. 😝