Hoe meet je de minuten tussen een wee?

Discussion in 'De bevalling' started by prinses, Jan 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hoe meet je de tijd tussen de weeen?

Doe je dat vanaf het eind tot het begin van de nieuwe?

2. Samama

Samama Niet meer actief

Volgens mij begin je met timen als je wee af is gezakt, totdat er weer een nieuwe opkomt. En natuurlijk ook in de gaten houden hoelang de wee duurt he!

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik hoor namelijk verschillende verhalen. De een zegt van eind tot begin. Terwijl de ander zegt vanaf het begin tot het volgende begin. Hahaha, kan namelijk nogal schelen.

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik denk dat ik het gevonden heb:

Zoals je hiervoor al hebt gezien, is je bevalling begonnen als je regelmatige weeën hebt die ongeveer een minuut duren en elke 5 minuten terugkomen. De tijd tussen de weeën moet je meten van het begin van de eerste wee tot het begin van de tweede wee.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Jep....van begin tot begin.

Kwebbel

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Met welke pijn kan je een wee vergelijken?

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Met wee-enpijn. Heel flauw antwoord maar ik vond het nergens mee te vergelijken.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    ik zou het niet weten haha wij hebben niet hoeven te moeten ik kreeg direct opeenvolgende weeen zonder echte admpauze dus me vriend heeft na een half uur de verloskundige gebeld. toen zij er weer een half uur later was had ik al bijna 8 cm in een uurtje dus time was er hier niet bij

9. Samama

Samama Niet meer actief

Klopt, is ook nergens mee te vergelijken. Ook al zijn ze voor mij nog erg uithoudbaar dus weet verder ook niet wat me nog te wachten staat misschien..

10. Narcissen

Narcissen Bekend lid

Nov 20, 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Zelf had ik rugweeën. Die vond ik erg lijken op de menstruatiekrampen die ik voorheen altijd had maar dan veeeel sterker.
    Wat bij mij goed geholpen heeft is heel rustig in en uit blijven ademen. Ze gaan vanzelf weer voorbij. Het hoort erbij....

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    een gewone wee: soort hevige menstuatie kramp die door kan trekken naar je benen en rug
    perswee: Ojeej.... eerlijk... Je hebt het gevoel dat er een onwijze drol uit moet komen die je kont doet uitscheuren! hahahaha maar daarentegen is zo een perswee heel erg lekker wanneer je eenmaal mag persen

12. Mama007

Mama007 Niet meer actief

haha dan hebben wij dat toch mooi verkeerd gedaan tijdens mijn bevallen :D Wij hebben gemeten van het einde van de wee tot de volgende wee.....en de tijd ertussen weer apart gemeten....was een heel gedoe met 2 stopwatches!

Share This Page