Bevalling van Dani

Discussion in 'De bevalling' started by Gup1982, Oct 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Hier is mijn bevallingsverhaal,

Maandag 8 oktober wordt ik 's ochtends om 5 uur wakker omdat ik moet plassen, duik daarna weer snel in bed en 10 minuten later voel ik wat nats tussen me benen, ik spring uit bed en roep tegen me mannetje ME VLIEZEN ZIJN GEBROKEN! hij schrikt wakker.ik kijken of het wel helder is en dat was het gelukkig. Nou je begrijpt het allebij liggen we zo :confused: :confused: in bed en van slapen kwam niks meer. Het was nu dus begonnen.

Ik wachtte totdat ik iets voelde wat op een wee leek en dat gebeurde al vrij snel om een uurtje of zeven en al snel werden ze heftig dat ik zoiets had van als ik dit heel de dag moet volhouden (met in me achterhoofd dat de bevalling van een eerste kindje lang kon duren) dan weet ik niet hoe ik dat ga doen.
    De weeen kwamen nu toch wel om de 5 a 6 min.
    VK gebelt (en intussen ook me moeder die bij de bevalling zou zijn) en ze kwam om 8 uur kijken en zag aan me gezicht dat het nogwel ging. VK weer weggegaan en zou om 11 uur terugkomen nou dat redde ik dus niet en om 9 uur weer gebelt dat ik dit niet vol ging houden zo.Weeen kwamen nu om de 3 min en moest ondertussen ook nog spugen.Ik had helemaal geen tijd om tussen de weeen bij te komen want dan was er weer één. Dus ze kwam weer om half 10 en ging voelen,ik had al 6 centimeter ontsluiting.
    Hup naar het ziekenhuis. Toen we daar aankwamen was ik al niet meer aanspreekbaar, me moeder nam me mee in een rolstoel en me mannetje de auto weg zetten.
    VK kwam om 10:30 in het ziekenhuis aan en zette alles klaar, ging weer voelen en om 10:50 mocht ik persen.
    Om 11:20 uur is Dani geboren!
    Om 3 uur mochten we weer naar huis met z'n drietjes.

De bevalling is achteraf zo snel en soepel verlopen (ik dacht wel anders toen ik weeen had hoor).

Nu geniet ik steeds meer van me kleine mannetje. Moest de eerste week erg aan hem wennen ook vooral omdat de borstvoeding een ramp was.
    Maar nu krijgt hij flesvoeding en is hij een stuk rustiger.

Liefs Gup

2. AlRe

AlRe Bekend lid

Mar 8, 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Van harte gefeliciteerd.
    De bevalling is inderdaad toch wel snel gegaan.

3. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Klinkt idd. als een vlotte bevalling..
    Hopen dat het bij mij ook zo vlot gaat..
    Ik heb echt GEEN idee wat me te wachten staat, maar over +/- 3 maandjes kan ik er waarschijnlijk over mee praten hihihi...
    Wat een mooi jochie :D:D
    Geniet van je mannetje Dani !

-xxx-

4. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Zo! Daar wil ik van te voren wel voor tekenen! Wat goed zeg!

Van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van,

Liefs Kari

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vlotte bevalling! Geniet er maar lekker van :D

Share This Page