Als ik het zo lees, zijn de meeste toch wel voor de uitgerekende datum bevallen, en dat terwijl ze zeggen dat de 1e meestal erna komt.. Heel weinig pas rond de 42 weekjes dus er is hoop! wil haar zo graag leren kennen, maar dat hebben we natuurlijk allemaal! Jullie ook veel suc6 alvast met de bevalling en lekker genieten van het verlof!
MiniNooNoo is geboren met 39,2 weken, spontaan. Ook ik had het idee wel overtijd te gaan omdat 'bijna iedereen van de eerste overtijd gaat'. Gelukkig in mijn geval dus niet
Eerste spontane bevalling met 41 weken. Tweede ook spontaan bevallen met 40+6 dagen Ik ga er vanuit dat de derde ook overtijd gaat.
Sanne is geboren met 37.2wk, maar ben wel ingeleid, ivm het niet meer groeien van Sanne. De eerste 5 cm duurde 10 uur...daarna binnen een uur vol.ontsluiting, persweeen, en ze was geboren
Precies 40 weken..spontaan begonnen en 5 uur later geboren. Hoop dat deze ook op tijd komt en dat ik niet overtijd ga..
met 39 weken en 3 dagen.. maar ben wel ingeleid. ik had vanaf 37 weken al voorweeen. Ik hoop voor je dat het snel begint!