hoestbuien tijdens bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bojenna, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben al zo lang ik zwanger ben flink aan het hoesten. Nu begin ik me een beetje druk te maken dat ik een hoestbui ga krijgen tijdens mijn bevalling, als dat zo is dan ga ik het niet trekken. Ik krijg het dan heel benauwd en heb echt braakneigingen die soms ook doorzetten. Ik ga in het ziekenhuis bevallen dus mocht het voorkomen dan kunnen ze toch wel iets voor me doen of niet? (al weet ik niet wat) Maak me er best druk om en mijn vriend ook.

Liefs Bojenna

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zou je er niet met je vk over kunnen praten? Misschien kan je iets krijgen voor het hoesten voor het geval dat je tijdens de bevalling erg moet hoesten?
    (een snel werkend drankje ofzo?)

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ik denk dat ze in het ziekenhuis van alles voor handen hebben hoor.
    In ieder geval wel extra zuurstof en braakbakjes ;)

Ik zou het gewoon even aangeven aan je vk, dan weten hun waar je angst ligt en kunnen ze hierop inspelen.

Groetjes ANita

4. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Hallo,

ik ben nu ruim 38 wk zwanger en ben ook verschrikkelijk verkouden, vol, hoesten en benauwd. Voor de derde keer deze zwangerschap, heb al twee penniciline kuren gehad... Ikzelf maak me ook zorgen of ik het wel red mocht ik bevallen.
    Van een vriendin hoorde ik dat haar schoonzusje ook de griep had, maar dat tijdens de bevalling als die griepsymptonen verdwenen... haar schoonzusje heeft daar dus geen last van gehad.

Nou ja ik weet het ook niet. Het is gewoon vervelend.

Succes

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    waarom ga je nu niet met deze klacht naar de huisarts? Wellicht kan die er nu al iets aan doen.

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Normaal gesproken zouden ze je codeine voor kunnen schrijven maar omdat dit een ligt morfine preparaat is mag je dit tijdens je zw niet gebruiken.

Maar als je er zo erg mee zit zou ik toch even langs je ha bellen al ben ik bang dat ze er niet zoveel mee kunnen. Succes

7. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er al verschillende keren mee naar de huisarts gegaan, maar ze schrijven niet echt iets goeds voor. Wat ik mag hebben werkt niet jammer genoeg. Dussssssss afwachten maar.

Liefs Bojenna

Deel Deze Pagina