Dag iedereen, Ik ben bijna 41 weken zwanger van ons tweede kindje. Ons zoontje kwam super onverwachts met 38 weken en eerlijk gezegd dachten wij dat deze jongen zich ook wel wat eerder zou melden. Lekker naief, want nu zit ik al 3 weken op de bevalling te wachten! Gelukkig voel ik me fysiek best goed, alleen begin ik heel erg zenuwachtig te worden omdat er een inleiding boven mijn hoofd hangt. Dat zou dan rond 42 weken gebeuren en betekent dat ik niet thuis kan bevallen (wat ik heel graag wil!) Ik heb ook al drie valse starten gehad, met echt pijnlijke weeen waar ik niet doorheen kon slapen, maar het lijkt alsof mijn lichaam niet overgaat tot de real deal Wie heeft dit ook meegemaakt? Viel het inleiden mee? Of ben je uiteindelijk toch nog op de valreep spontaan bevallen! Bedankt alvast voor jullie reacties
Fijn dat het een goede ervaring voor je was! Strippen doen ze liever niet (belgie, ben GBS positief) maar we gaan het volgende controlle nog een keer bespreken..
Bij mij kwam er ook niks op gang maar ook de inleiding zette geen zoden aan de dijk. Na 17 uur bleef ik steken op 8 cm ontsluiting en is besloten mijn zoontje met een keizersnede te gaan halen.